خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد از منتشرکنندگان ویدئوی ناصر ممدوح/ تصویری امیدوارکننده از این دوبلور مطرح

 همشهری آنلاین نوشت : مدیر واحد دوبلاژ سیما در پی انتشار ویدئویی از ناصر ممدوح طی روزهای اخیر، از منتشرکنندگان این ویدئو انتقاد کرد.

فرشید شکیبا ـ مدیر واحد دوبلاژ سیما ـ در پی انتشار ویدئویی کوتاه از وضعیت جسمی ناصر ممدوح در روزهای اخیر، ضمن انتقاد از منتشرکنندکان آن، متنی را منتشر کرد که به شرح زیر است:

«بی‌رحم نباشید!
رحم کنید اول به خودتان و بعد به تصویری که از دیگران می‌سازید!

نمی‌دانم کدام انسان شریفی تصویر استاد نازنین و مهربان، ناصر ممدوح را در مراسم مرحوم استاد طهماسب ضبط و با تدوین و موسیقی حزن‌انگیزی منتشر کرده.

می‌دانید این کار شما چه انرژی منفی منتقل می کند. کاش تدوین و صداگذاری این تصویر باعث دلگرمی می‌شد. استاد ممدوح ۸۰ ساله ما با قلبی مهربان روزهای سختی را پشت سر گذاشته، کاش برای اینکه در این سن همچنان با صدای خاطره‌انگیزش برای مردم بهترین فیلم‌ها را دوبله می‌کند افتخار و برایش بهترین‌ها را آرزو کنیم.
کاش یاد بگیریم برای هم تصاویر خوب همراه با مهربانی و امید ثبت کنیم!»

انتقاد از منتشرکنندگان ویدئوی ناصر ممدوح/ تصویری امیدوارکننده از این دوبلور مطرح

ناصر ممدوح پیشکسوت عرصه دوبله، مدیریت دوبلاژ کارتون‌های مارکوپولو، سندباد و معاون کلانتر را عهده‌دار بوده است. او همچنین با سریال‌های جنگجویان کوهستان (در نقش صورت آبی) و افسانه شجاعان (یو تانخای) همکاری داشته است. دوبله شخصیت‌هایی از سریال زورو، هری پاتر و ۲۴ از دیگر کارهای وی به‌شمار می‌آید.

ناصر ممدوح که همچنان در عرصه دوبله کشور فعالیت چشم‌گیری دارد، به تازگی داغدار از دست دادن همسرش بوده و از ناحیه کمر هم دچار مشکل شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا