خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور دادستانی کرج برای مسدود کردن جاده چالوس

حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب کرج از مسدود شدن ورودی جاده چالوس در محدوده میدان‌های حافظ و امیرکبیر با دستور قضایی خبر داد و گفت: از روز گذشته با دستور قضایی این مسیر مسدود شده و تردد صرفاً برای ساکنان محلی مقدور است، از همه هم وطنان می‌خواهیم با توجه به مسدود شدن مسیر، برای سفر به چالوس از این مسیر تردد نکنند.

به گزارش ایسنا مددی با اشاره به شرایط ویژه استان البرز که شریان ارتباطی پایتخت و چندین استان کشور به شماره می رود ادامه داد: متاسفانه این شرایط اعمال محدودیت برای تردد به استان را با مشکل روبه رو کرده و نیازمند ورود جدی مسئولان اجرایی و اتخاذ تدابیر لازم هستیم.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب کرج با درخواست از رسانه‌ها برای دعوت مردم به عدم حضور در اماکن عمومی و کاستن از ترددها بیان کرد: از هم استانی‌ها می خواهیم برای حفظ سلامت خود و خانواده از تردد به مکان‌های شلوغ و پرتجمع و حضور در مراکز خرید خودداری کنند و حتی المقدور فعلاً از رستوران‌ها و مراکز تفریحی استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه در صورت گسترش این بیماری خدمات‌دهی به هم استانی‌ها می‌تواند به سختی ممکن باشد تصریح کرد: بهترین راهکار اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی اعلام شده توسط مسئولان پزشکی استان است.

مددی متذکر شد: در ایام اخیر کلیه مراکز قضایی و انتظامی به فعالیت خود ادامه می‌دهند اما از مردم می خواهیم با توجه به شرایط کنونی کشور، مراجعه خود به این مراکز را حتی المقدور به زمان دیگری موکول کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستورات قضایی برای تشدید نظارت بر فعالیت صنوف تولید و عرضه مواد غذایی و بهداشتی  صادر شده و نظارت دقیق بر توزیع اقلام بهداشتی انجام می شود گفت: کمبودی در استان در زمینه مواد غذایی و بهداشتی نداریم و اگر نارسایی  مشاهده می شود مربوط به سیستم توزیع است که در حال پیگیری آن از جانب مراجع ذیربط هستیم لذا در آینده نزدیک و با همت مسئولین غذا و دارو، اداره  سمت و تعزیرات استان مشکلات مذکور نیز مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا