خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بستن ورودی مازندران بسیار خوب بود ولی شورای امنیت ملی ورود کرد»

نماینده‌ی تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان گفت: حرکت استاندار مازندران در خصوص مسدود کردن ورودیهای استان حرکت یسیار خوبی بود. ولی شورای امنیت ملی در اینخصوص ورود کرد!

بنا بر گزارش منتشر شده در سایت شورای شهر رشت دکتر قربانی ضمن عرض تبریک میلاد امام علی(ع) و عرض ادب و احترام به حاضرین در جلسه بیان داشت:

همکار بنده جناب آقای دکتر شادنوش تجارب ارزنده ای داشتند حضور ایشان در استان همزمان شد با درگیری جناب آقای دکتر سالاری با بیماری کرونا از اینرو دو مسئولیت مهم نمایندگی وزیر در خصوص کرونا و مدیریت حوزه دانشگاه علوم پزشکی تواما به ایشان محول شد شخصا شاهد زحمات بی دریغ و از خودگذشتگی‌های ایشان بوده ام. جا دارد که از زحمات ایشان تشکر کنم.

وی افزود: گیلان شرایط نامطلوبی دارد. مدیر کل بهداشت جهانی WHO صحبتی داشتند که برای شخص بنده بسیار جالب بود: “امروز زمان تمرین نیست، زمان تسلیم شدن هم نیست، زمان بهانه جویی هم نیست، امروز زمان عمل کردن و تحرک است. ویروس کرونا تمام مردم را در تهدید دارد. ”

وی در ادامه افزود: از اینرو تنها راه قطع حلقه قرنطینه اختیاری است. امروز شنبه، آمار مازندران استان همسایه ی ما با یک سیر صعودی از ۳۰۱ به ۶۰۶ نفر رسید که دلیل آن همین مسافرتهای افسار گسیخته بوده است. حرکت استاندار مازندران در خصوص مسدود کردن ورودیهای استان حرکت یسیار خوبی بود. ولی شورای امنیت ملی در اینخصوص ورود کرد!

کم کردن ساعات کار اداری از جانب استاندار گیلان جناب آقای زارع تدبیر و حرکت خوبی بود که متاسفانه پایدار نماند.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در گیلان زیر ساخت نداریم در قم یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابه جهت بیماران کرونایی اختصاص یافت ولی واقعیت این است که ما از این امکانات محرومیم.

وی در پایان صحبتهایش اظهار داشت: بنده قبل از حضور در جلسه تخصصی شورای شهر رشت با موضوع کرونا، در جلسه ی دیگری در استانداری گیلان حاضر بودم و تمامی مسائل و مشکلات تبیین گردید و نقطه نظرات کارشناسانه شنیده شده قطعا با بازدیدهای میدانی بعمل آمده که طی چند روز گذشته از سطح استان بعمل آوردم پس از اتمام این جلسه موارد مزبور را در کوتاهترین زمان ممکن به وزیر محترم، رئیس دفتر ریاست محترم جمهور و جناب دکتر نوبخت ریاست محترم برنامه و بودجه جهت جذب منابع مالی، اخذ کمکهای بهداشتی و دیگر ملزومات جهت کمک رسانی به عامه مردم، پزشکان و پرستاران برای مقابله با بیماری کرونا انتقال خواهم داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا