خرید تور تابستان ایران بوم گردی

داماد حاتمی کیا و‌ سانسور صداوسیما!

سیدعلی صابری، از کاربران اینستاگرام در یادداشتی خطاب به داماد ابراهیم حاتمی کیا نوشت:

«آقای وحید رونقی کاری به کلیت جشنواره فیلم فجر ندارم ، کاری به سیاست های مضحک و نخ نما شده رسانه میلی هم ندارم که مدتهاست مهوع و چندش آور شده ، ولی با شما کار دارم که حداقل بیش از پانزده ساله در #نشریه_چلچراغ و دوبله و رادیو و…مخاطبت بودم.

شرافت و آبرو انقدر ارزون شده یا هزینه های زندگی اینقدر رفته بالا که اینجوری خودت رو مضحکه بازی های صدا و سیما کنی و نقش گلدون سانسور رو بازی کنی تا صدای مردم شنیده نشه و لبخند و جمله های صد تا یه غاز با چاشنی فحش و نفرین مردم تحویلشون بدی ؟ کاش میذاشتی همون بچه مزلف همیشگی شبکه نمایش این ماموریت سالیانه رو انجام بده.

نکنید ، خودتون رو خرج هر سیاستی نکنید، به اعتبار و آبرو و خاطره ای که ازتون هست رحم کنید.

آقای رونقی ممکنه مثل پدر همسر گرامی برات مهم نباشه که تصویر چند ساله ای که از خودت ساختی رو نابود کنی ولی‌میدونم اگر هم پشیمون بشی برای پاک کردن تصویری که دیشب از خودت تو ذهن مردم ساختی زمان زیادی لازمه.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینا نه دیگه شرفی دارن نه آبرویی،،،اصطلاح زدن به سیم آخر در مورد صدا و سیمای میلی و طرفدارانشون کاملا صدق میکنه،،،صدا و سیمایی که نمادش ستوان آمنه ذبیح پور و یوسف سلامی باشن وضعش داغون تر از این حرفاست!! مردم هم که سالهاست تلوزیون نمیبینن مگر گروه کمی که ماهواره ندارن یا جیره خوار اینا هستن،،،لطفا منتشر شود

    6
    15
  2. آقای سید علی صابری عزیز، شما خودت اگر برای یک سازمان کار کنی، انقدر چیزشو داری که بر خلاف سیاستها و قوانین اون سازمان کار کنی؟؟؟ این چرت و پرتا چیه میگین؟ همون کارمندها و وطن فروشهای تلویزیونهای اونور آبی واقعا اینکار و میکنن؟؟؟ (اینو بر فرض این میگذارم که یک کارمند قلبا مخالف با قوانین سازمانش باشه، وگرنه که اصلا گفتن نداره)

    9
    3
  3. اینا نان به نرخ رو بخور این حکومت هستند وشرافت ندارند تا ارزش شرافت نداشته خودشان را بدانند.. آدم‌های عافیت طلب دررفاه که جزچاپلوسی حکومت کاری بلدنیستند

    1
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا