خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان به رفسنجانی پیشنهاد شد

بیش از 60 نفر از نمایندگان مجلس ساعت 12:30 دیروز در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش انصاف نیوز، حجت الاسلام حبیب برومند،‌ عضو مجمع روحانیت مجلس در گفت وگو با شبکه ایران با بیان این مطلب که هاشمی رفسنجانی در این نشست به بهبود وضعیت سیاست خارجی تأکید کرد ، گفت: باید پرونده هسته ای خود را به نتیجه برسانیم و به دنیا ثابت کنیم که دستیابی ایران به فناوری هسته ای کوچکترین خطری برای دنیا ندارد،‌ چرا که در صورت اثبات این مسئله، دنیا نیز از در صلح با ما وارد عمل شده و این موضوع منجر به شکسته شدن محاصره اقتصادی علیه ایران می شود.

وی با بیان این مطلب که به اعتقاد هاشمی رفسنجانی حل مسایل مربوط در حوزه سیاست خارجی،‌ جذب سرمایه های خارجی و رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت، ‌افزود: هاشمی رفسنجانی از مردم به عنوان سرمایه ملی یاد کرده که در لحظات پایانی همچون سور اسرافیل بیدار شده و در انتخابات به صحنه آمدند.

نماینده اردبیل با اشاره به اینکه در این جلسه نمایندگان حاضر در نشست نیز نقطه نظرات خود را پیرامون مسایل داخلی از جمله اعضای کابینه مطرح کردند، ‌گفت: در این جلسه بنده نیز پیشنهاد دادم که از همه اقوام به ویژه آذری ها به عنوان وزیر در کابینه یازدهم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بنده دکتر پزشکیان را نیز به عنوان وزیر بهداشت پیشنهاد دادم،‌ گفت: علی مطهری و تابش از دیگرنمایندگانی بودند که نقطه نظرات خود را پیرامون کابینه و سایر مسائل عنوان کردند.

وی ادامه داد: مطهری نیز خطاب به هاشمی گفت که همچنان از وی پیروی کرده و او را الگوی خود می داند.
 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا