خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تغییر در روند مرخصی‌های درمانی بهزاد نبوی

بهزاد نبوی، معاون شهید رجایی در دوره‌ی نخست وزیری و نایب رییس مجلس ششم که در پی حوادث انتخابات 88 در زندان به سر می برد، از شنبه‌ی هفته‌ی گذشته به صورت ساعتی به مرخصی درمانی آمده است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، نبوی 71 ساله که از ناحیه ی ستون فقرات به شدت رنج می برد با تشخیص پزشکان بیمارستان بقیه الله به فیزیوتراپی نیازمند است و تاکنون با پنج جلسه‌ی آن موافقت شده است. از این پنج جلسه، هفته‌ی گذشته نبوی دو روز به همراه همسر خود به فیزیوتراپی رفته است ولی در جلسات بعدی مامور همراه وی خواهد بود. سه جلسه ی باقی مانده برای هفته‌ی جاری و هفته‌ی آتی برنامه ریزی شده است.

در توضیحی که خانواده‌ی آقای نبوی در اختیار انصاف نیوز قرار داده، آمده است: «برخی اخبار مربوط به مرخصی آقای نبوی غيردقيق است. تنها تغییر در وضعیت ایشان مرخصی های چند ساعته برای انجام فیزیوتراپی است و پس از اتمام فیزیوتراپی به زندان باز می گردد».

سال گذشته در پی اجرای حکم حبس شش ماهه ی علی اکبر جوانفکر، مشاور رییس دولت وقت، وی در مرخصی درمانی به نسبت طولانی، چندین بار از استخر بسیار مجهز بیمارستان خصوصی آتیه‌ی تهران در منطقه ی شهرک قدس (غرب) استفاده می کرد، در حالی که نبوی از امکانی مشابه بی بهره بود. محمود احمدی نژاد در حمایت از جوانفکر از هر ابزاری استفاده می کرد از جمله پس از بازداشت او برای اولین بار پس از هفت سال و نیم گفت که می خواهد از زندان اوین بازدید کند، هر چند این اجازه را نیافت.

انصاف نیوز با توجه به آزادی بخشی از محکومان پرونده های مشابه مربوط به سال 88 و قرار آزادی بخشی دیگر کهاز سوی وزرای دادگستری و اطلاعات دولت جدید داده شده، احتمال داده بود که به بهزاد نبوی با توجه به وضعیت جسمی او مرخصی طولانی داده شود و یا برای همیشه به زندان باز نگردد.

بهزاد نبوی معاون نخست وزیر در امور اجرایی در دولت شهید محمد علی رجایی، آیت الله محمد رضا مهدوی کنی و میرحسین موسوی، همچنین وزیر صنایع سنگین در دولت موسوی، مسوول پشتیبانی ستاد فرماندهی کل قوا، نماینده و نایب رییس مجلس در دوره‌ی ششم مجلس شورای اسلامی بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا