خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکسی از رونالدینیو در زندان

عکسی از رونالدینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل که به خاطر پاسپورت جعلی در زندان به سر می‌برد توسط یک روزنامه نگار پاراگوئه‌ای منتشر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رونالدینیو به همراه برادرش روبرتو شنبه در پاراگوئه به زندان فرستاده شدند. ستاره سابق تیم ملی برزیل به همراه برادرش از پاسپورت جعلی برای ورود به این کشور استفاده کرده بودند که پنجشنبه گذشته این موضوع آشکار شد. آنها به دلیل نقض قوانین بازداشت شدند.

ارنان رودریگس، روزنامه‌نگار پاراگوئه‌ای نخستین تصویر را از رونالدینیوی زندانی منتشر کرد. بازیکن سابق بارسلونا با وجود این که در چنین شرایطی به سر می‌برد هنوز لبخند روی لبانش است.

دو برادر برزیلی در سلول‌های جداگانه به سر می‌برند و وکلایشان برای آنها غذای مخصوص می‌آورند.

عکسی از رونالدینیو در زندان


ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل به خاطر پاسپورت جعلی در پاراگوئه بازداشت شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، رونالدینیو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل اخیرا سفری به پاراگوئه داشت.

او به خاطر مشکلات مالیاتی که دارد حکم خروج از برزیل را ندارد و با پاسپورت جعلی راهی پاراگوئه شد که پلیس آنجا متوجه شد و این بازیکن بزرگ را بازداشت کرد.


به نقل از SID، بعد از آنکه مشخص شد رونالدینیو، مهاجم سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا با پاسپورت جعلی وارد پاراگوئه شده است، او و برادرش در زندان تحت بازجویی قرار گرفتند.

دادگاه اول او برگزار شد و قاضی پرونده همچنان رای به ماندن این دو در زندان داد.

رونالدینیو با این حکم می‌تواند شش ماه در زندان باشد ولی وکیل او خواستار بررسی بیشتر پرونده شد و اعلام کرد که رونالدینیو اطلاعی از جعلی بودن پاسپورت نداشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا