خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلیلی: «گزینه های روی میز» نشانه شکست است

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: 30 سال است دشمن به طرح گزینه های روی میز علیه ایران می پردازد و این نشان از شکست دشمن در برابر ملت ایران است.
به گزارش مهر، دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی امروز خود در جمع راهپیمایان 22 بهمن کرج گفت: بی تردید ایران با پیروزی انقلاب اسلامی حیات جدیدی را کشف کرد و ملت ما نشان داد با مقاومت خود در مسیری که انتخاب کرده است می تواند به پیشرفتهای بزرگ در زمینه های مختلف دست پیدا کند و ما در طول 35 سال عمر انقلاب اسلامی این بعدهای مختلف را تجربه کرده ایم.
وی با بیان اینکه ملت ایران نشان داد با عمل صالح می تواند در تمامی عرصه ها پیروز باشد اظهار داشت: ایستادگی ملت ایران در طول عمر انقلاب اسلامی نشان داد اگر ایمان در ملتی تبلور پیدا کند آن ملت قدرتی حاصل خواهد کرد که بر تمامی قدرتها غلبه کرده و پیروز خواهد بود، ملت ما این مهم را به عینه تجربه کرده است.
جلیلی تاکید کرد: تمامی قدرتها خواهان ماندن شاه در ایران بودند همه آنها اعتراف کردند که در 8 سال جنگ تحمیلی علیه ایران از هیچ کمک نظامی به صدام دریغ نکردند اما نتیجه چه شد همه دنیا دیدند که قدرتها در برابر اراده ملت ایران ناکام ماندند و حتی یک وجب از خاک ایران توسط دشمن به یغما نرفت.
ایران همیشه در مصاف بادشمن پیروز است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه قدرتهای جهان تمام تلاش خود را به کار بستند تا ایران به ایرانی هسته ای تبدیل نشود اظهار داشت: عزم جوانان ما کشور را به کشوری هسته ای تبدیل کرد با وجود اینکه دشمن اذعان داشته است تمام توان خود را برای افزایش تحریمها و جلوگیری از هسته ای نشدن ایران به کار گرفته است اما ما نه تنها به غنی سازی 3 درصد بلکه با تلاش و امید به غنی سازی 20 درصد دست یافته ایم و این امر نشان می دهد ایران همیشه در مصاف با دشمنان پیروز است.
نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا ایران پیروز است گفت: آزادی ملت ایران اولین دلیل پیروزیش است، ملت ما خودش انتخاب کردو از این پس نیز خود سرنوشت خود را تعیین می کند زیرا می خواهد زندگی و انقلابش براساس اسلام ناب پیش برود
وی افزود: ملت ما نظامی را انتخاب کرد که ولایت مطلقه فقیه در آن حافظ حقوق، آراء و جمهوریت نظام است و جمهوریت نیز پشتیبان اسلامی بودن است.
جلیلی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه اجازه نمی دهد آراء مردم دپو شود و اجازه نخواهد داد قدرتها به جای مردم تصمیم گیری کنند تصریح کرد: در 24 خرداد دیدیم آنچه ملت خواست انتخاب کرد و در سالهای گذشته نیز مردم بازتاب آزادی انتخاب خود را به تجربه دیده اند و نمی گذارند عده ای فتنه گر آراء آنها را دپو کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه استقلال کشور عامل دومی بود که ملت ایران را از ابتدای پیروزی متوجه حضور قدرتهای بزرگ کرد گفت: سه سال پیش در چنین ایامی مردم مصر انقلاب کردند و موفق شدند مستبدی را از مسند قدرت برکنار کنند اما متاسفانه به دلیل عدم توجه به دشمنان اصلی انقلابشان به فرجام مطلوب نرسید.
وی بیان داشت: مردم ایران با هوشیاری مبارزات خود را به سمت نقطه اصلی توطئه های دشمن معطوف کردند واین امر موجب شد تا در تمامی زمینه ها استقلال داشته باشند.
وجود اندیشه های ناب به ملت ایران شجاعت داد
نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی مکتب و اندیشه را سومین عامل پیروزی مردم ایران عنوان کرد و اظهار داشت: اگر امروز استقلال و آزادی ملت ایران در جهان مثال زدنی است ناشی از اندیشه های ناب حاکم برای جامعه اسلامی می باشد و اسلام ناب این ظرفیت را برای ما ایجاد کرده است.
جلیلی با بیان اینکه شجاعت مردم ایران و 35 سال ایستادگی در برابر دشمنان مهمترین دستاورد اندیشه های ناب اسلامی حاکم بر جامعه بوده است گفت: وجود اندیشه های ناب خوف و نگرانی از ملت ایران گرفت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ترسانیدن و ترساندن را ابزار دشمن برای تسلط بر کشورها عنوان و تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید نترسید و نگران نباشید زیرا شجاعت نقشه های دشمن را نقش بر آب و آنها را خلع سلاح می کند.
وی به اذعان یکی از نویسنده های آمریکایی در خصوص پایداری مردم ایران اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس مطالب منتشر شده از سوی این نویسنده تمامی روسای جمهور امریکا از کارتل و اوباما جمله تاریخی حضرت امام مبنی بر اینکه “امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” را قبول دارند.
ایران یک قدرت است
نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی با بیان اینکه امریکا ترساندن و به قول خودش قرار دادن گزینه های روی میز بر علیه ایران را سالها است مطرح می کند اظهار داشت: دشمن و تمامی ملتها در سخت ترین شرایط 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما باید دید که امروز دشمن ایران در چه جایگاهی قرار دارد و جمهوری اسلامی در چه جایگاه و قدرتی است، همهدنیا می دانند ایران اسلامی امروز به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه مطرح است.
جلیلی ادامه داد: همه دنیا می بینند که ملت ما در کنار مقاومت در برابر دشمنانش پیشرفتهای شگرفی در زمینه های صنعتی، علمی، پزشکی، هسته ای، نظامی و… داشته است. و خوشبختانه انقلاب ما به جهان تکثیر شده است.
وی به پافشاری و ایستادگی مردم در دفاع حقوق خود در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: اگر امروز مردم با صلابت حق مسلم هسته ای خود را فریاد می زنند می خواهند به دشمن بگویند که نمی تواند در هیچ یک از حقوق ملت ایران طمع کند.
عضو شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: دشمن ملت ما می داند امروز ایرانیان به حداقل ها اکتفا نخواهند کرد و می دانند ملت ایران بر مبنای اندیشه های به قله های بلند پیشرفت می اندیشد و به آن خواهد رسید.
جلیلی حفظ وحدت را رمز رسیدن به قله های پیشرفت  عنوان و تاکید کرد: وحدت وایمان ما می تواند عامل پیروزی در تمامی عرصه ها باشد، دشمن می خواهد تعامل داخلی را به تقابل تبدیل کند اما مردم ایران علیرغم نگرشهای مختلف سیاسی با محوریت ولایت فقیه و حفظ وحدت پیشرفت کرده و حماسه خواهند آفرید.
حماسه اقتصادی پاسخ دندان شکن به دشمن
وی با بیان اینکه 30 سال است دشمن به طرح گزینه های روی میز نظامی علیه ایران می پردازد  و این امر نشان از شکست اوست اظهار داشت: آنها با فشارهای اقتصادی و تحریمهای خود در صدد ضربه زدن به ملت ایران بودند اما ضربه شدیدتری از مردم ایران خوردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حماسه اقتصادی پاسخی دیگر به دشمنی دشمنان انقلاب خواهد بود و آنها را ناکام خواهد گذاشت و امید است ملت ایران در مسیر پیشرفت بامحوریت ولایت فقیه و با استفاده از ظرفیتهای کشور با سرعت بیشتری حرکت کنند.
در پایان این مراسم قطعنامه سراسری قرائت و مردم با لبیکهای پیاپی خود آن را تایید کردند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا