خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شرکت سیتی‌وان متعلق به کجاست؟

شرکت سیتی‌وان، شرکتی در خیابان انقلاب است که بنری جلوی آن گذاشته شده و برروی آن نوشته: «اولین سازمان بین‌المللی در حوزه‌ی سلامت، کیفیت، حلیت، اصالت و استاندارد محصول». این شرکت متعلق به محمدشریف ملک‌زاده، رییس سازمان گردشگری دوران محمود احمدی‌نژاد است که حاشیه‌های زیادی پیرامون او در آن سال‌ها وجود داشت: به گفته‌ی سایت انتخاب از راننده‌ی آیت الله هاشمی شاهرودی تا مشاور رییس جمهور شدنش و ارتباط او با ماجرای زمزمه‌های استیضاح وزیر امور خارجه‌ی وقت و همینطور زندانی شدنش. یکی از مخاطبان انصاف نیوز در تماسی اطلاع داد که کارمندان شرکت سیتی‌وان ادعای دولتی بودن آن را دارند.

پس از حضور خبرنگار در محل متوجه اختلاف یک فرد با کارکنان حراست این شرکت بر سر جای پارک شد. حراست این شرکت مدعی شده بود که سیتی‌وان شرکتی دولتی است و نمی‌توان جلوی آن پارک کرد. خبرنگار انصاف نیوز به همین بهانه وارد گفت‌وگو با کارمندان حراست شد تا متوجه شوید این شرکت به کدام نهاد دولتی وابسته است. گرچه حراست به فرد مذکور گفته بود که سیتی‌وان متعلق به ریاست جمهوری است.

کارمندان حراست برای مصاحبه درخواست مجوز کردند اما از توضیح اینکه چه نوع مجوزی می‌خواهند سر باز زدند و در نهایت نیز حاضر به گفت‌وگو در مورد ارتباط این شرکت با دولت نشدند.

پس از گذشت چند ساعت و با ورود پلیس به ماجرا یکی از کارمندان حراست تاکید می‌کرد که از صاحب ماشین به خاطر توهین به رییس شرکت شکایت خواهند کرد و مدام تکرار می‌کرد که او به رییس شرکت گفته «زندانی». صاحب ماشین در توضیح این ماجرا گفت: «گفت شرکت دولتی هستیم، گفتم تنها ارتباط شما با دولت اینه که رییستون زندانی بوده.» حال سوال اینجاست که واقعا شرکت سیتی‌وان وابسته به کجاست؟

انتهای پیام

 

بانک صادرات

پیام

  1. من به عنوان مخاطب توقعم از این رسانه که اخیر شجاعت بیشتری در طرح مسائل وموضوعات سیاسی -اجتماعی ازخود بنمایش گذاشته است، این است کهدر حوزه حرفه ای گری هم سنت بروش معمول اغلب رسانه های ایرانی عمل نکند. واقعا به ویژگیهای مبنایی و اصول کار عنایت داشته باشد و راه های تحقیقی پرزحمت را طی کند تا به محتوای مفید و موثربرای مخاطب برسد مثلادر باره همین مطلب، ساده ترین کار اسناد و آگهی ثبت شرکت است که رسما مبین هویت شرکت خواهد بود. به رمل و استطرلاب هم نیازی نیست.

  2. لطفا بررسی کنید در صادرات محصولات هنری همچون نسخه های اصلی قرون میانه و یا نسخه های رونویسی شده مشابه اصل، فعالیت دارند؟ اگر فعالیت دارند یا داشته اند باید از آنان تقدیر کرد.

    آنان زحمات بسیاری در معرفی آثار باستانی در اروپا داشته اند و صحیح نیست با برخوردهای چکشی تهمت سرقت و دزدی و مانند آن وارد کرد. اگر اخبار حراجی های را در سالهای ۱۳۸۹ تا ۹۱ را دنبال کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از حراجی های انگلیس، فرانسه و ایتالیا رویکرد خوبی به آثار باستانی و میراث فرهنگی ایران داشته اند.

  3. شرکت سیتی وان اسمش شده شرکت بین المللی توسعه و تحقیق گردشگری با علایق ویژه موسسه غیر تجاری به شماره ثبت ۳۶۷۲۶ و شناسه ملی ۱۴۰۰۵۲۱۳۵۰۷ که متعلق به محمدشریف ملک زاده
    به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ 30/04/1397 تصمیمات ذیل اتخاذ شد : عبدالرضا رضوانی به نمایندگی شرکت تجارت گستر فرداد به سمت رئیس هیئت مدیره بهرام رستمی به سمت عضو هیئت مدیره محمدشریف ملک زاده به سمت نایب رئیس هیئت مدیره محمد حسین احمدی مقدم به سمت عضو هیئت مدیره و مدیرعامل غلامعباس برزگر ( خارج از شرکاء ) به سمت عضو هیئت مدیره وحید رضا میرابی به سمت عضو هیئت مدیره مصطفی ملک زاده ( خارج از شرکاء ) به سمت عضو هیئت مدیره برای مدت دو سال انتخاب گردیدند . کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهد آور از قبیل چک ، سفته ، برات و قراردادها با امضاء ثابت مدیرعامل و امضاء آقای محمد شریف ملک زاده یا آقای عبدالرضا رضوانی به همراه مهر موسسه معتبر خواهدبود.اطلاعات بیشتر خواستید به ایمیلم پیام بدید الانم کاندید ریاست جمهوری شده :دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا