خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با مرخصی عبدالرضا داوری مخالفت شده است»

/گفت‌وگو با الهام سلمانی همسر عبدالرضا داوری/

الهام سلمانی، همسر عبدالرضا داوری مشاور سابق محمود احمدی نژاد، درباره‌ی پرونده‌ی عبدالرضا داوری به انصاف نیوز گفت: «درباره‌ی آخرین وضعیت پرونده‌ی ایشان سوال کردم، گفتند که محرمانه است اما از تحلیل این مطلب که بازداشت موقت ایشان مرتبا تمدید می‌شود، می‌توان دریافت که ظاهرا برای اتهام منتسب به آقای داوری فکتی احراز نشده است.»

سلمانی درباره‌ی احتمال مرخصی داوری با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: «با مرخصی ایشان ذیل این عنوان که اعطای مرخصی به متهم تحت بازداشت موقت منع قانونی دارد، مخالفت شده است. این در حالی‌است که اولا: مخاطرات جانی ناشی از اپیدمی کرونا، متهم و محکوم نمی‌شناسد. و ثانیا: اعطای مرخصی به متهمان نیز درصورت موافقت مقام رسیدگی کننده با تبدیل قرار بازداشت به دیگر قرارهای تامینی مثل وثیقه یا کفالت، امکان‌پذیر است.»

سلمانی در پاسخ به این سوال که مهدی مصطفی پور وکیل آقای داوری به انصاف نیوز گفته که تنها درصورت ملاقات شما با بازپرس پرونده‌ی آقای داوری به وی حق ملاقات داده می‌شود، گفت: «آقای مصطفی پور هیچ سمتی در پرونده‌ی آقای داوری ندارند. من سخنان ایشان را تکذیب می‌کنم همانطور که او شخصا نیز در مصاحبه با دولت بهار اظهارات خود را پس گرفت.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا