خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید مولوی عبدالحمید بر رعایت توصیه‌های پیشگیری از کرونا

مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان با انتشار کلیپی تصویری مردم را به رعایت نکات بهداشتی و خودداری از شرکت در تجمعات جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توصیه کرد.

به گزارش ایسنا مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی اظهار داشت: آفت جدیدی به نام کرونا به وجود آمده که سلامتی، حیات و اقتصاد جهانیان را به طور کلی تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه این بیماری در قرون گذشته و قرن معاصرکم نظیر است، ادامه داد: توصیه من به مردم سیستان و بلوچستان این است که به هشدارهای پزشکان توجه کنند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان زاهدان افزود: مردم باید به هشدارهای پزشکان و رعایت دستورات بهداشتی توجه و از دست دادن با یکدیگر خودداری کنند چرا که این بیماری بیش از هر چیز با دست دادن منتقل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: علاوه‌بر این رو بوسی کردن، حرف زدن از فاصله نزدیک نیز از دیگر راه‌های انتقال این ویروس است بنابراین مردم باید در مراودات روزانه فاصله مناسب از یکدیگر را رعایت کنند.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان با تاکید بر خودداری مردم از شرکت در تجمعات گفت: مردم باید از ازدحام در مکان‌های عمومی و خصوصی جلوگیری و تا زمان ریشه کنی این بیماری مراسم عروسی برگزار نکنند.

مولویعبدالحمید ادامه داد: اگر مردم در مراسم تشیع جنازه و فاتحه خوانی شرکت می‌کنند فاصله از یکدیکر را رعایت و از آنجایی که شرکت در این گونه مراسم امری واجب نیست اگر می‌توانند شرکت نکنند.

وی خطاب به بازاریان گفت: مغازه هایتان را زیاد باز نکنید چرا که در شرایط فعلی نباید بازارها شلوغ باشد و مردم ازدحام نکنند چراکه شلوغی موجب شیوع سریع ویروس کرونا می‌شود بنابراین سعی شود بیشتر در خانه بمانید.

مولوی عبدالحمید از پزشکان و پرستاران که جان خود را برای مقابله با ویروس کرونا به خطر می‌اندازند قدردانی کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا