خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ممنوعیت پذیرش مسافر در استان اصفهان

فریدون اللهیاری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اعلام کرد که با توجه به نزدیک شدن اصفهان به وضعیت قرمز، پذیرش مسافر در تمام مراکز اقامتی این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

اللهیاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تصمیم گیری‌های انجام شده در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، از امروز (چهارشنبه، ۲۱ اسفند ماه)، پذیرش مسافر در تمام مراکز اقامتی استان اصفهان ممنوع است.

وی ادامه داد: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن استان اصفهان به وضعیت قرمز، روز گذشته ابلاغیه‌ای از سوی وزارتخانه مبنی بر تعطیلی اماکن تاریخی در استان دریافت شد و تصمیم گرفتیم علاوه بر اعلام تعطیلی اماکن تاریخی، پذیرش مسافر را نیز در استان اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: تمام واحدهای اقامتی اعم از هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم گردی و واحدهای استیجاری از امروز در جذب مسافر ممنوعیت خواهند داشت و به طور کلی تمام هزار و ۱۰۰ مورد تأسیسات گردشگری نیز با ممنوعیت پذیرش افراد مواجه خواهند بود.

اللهیاری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف در واحدهای اقامتی استان آن را به شماره های ۳۲۶۸۱۰۳۴ الی ۳۵ گزارش دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا