خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دفاع نماینده اصولگرا از مجلس دهم

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: توهین به مجلس دهم و کلیت این مجلس، توهین به همه نمایندگان انقلابی است که در آن حضور داشتند و خدمت کردند.

به گزارش خانه‌ملت، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه اول مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری ناظر بر ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس خطاب به محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه اظهار داشت: ایشان در نطق خود عنوان می کند مجلس بی کفایت دهم که شایسته نیست از تریبون مجلس چنین اظهارنظری صورت گیرد.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر انتقادی به بخشی از عملکرد مجلس دهم وجود دارد، با استدلال و با عنوان قانونی و اشاره مستقیم باید مطرح شود و استفاده از لفظ کلی مجلس بی کفایت به مجلسی که امام و رهبری آن را در رأس امور خطاب کرده اند، توهین به همه نمایندگانی است که تعداد زیادی از آنها در این مجلس نیز حضور دارند.

وی تصریح کرد: انتقاداتی به عملکرد مجلس گذشته وجود دارد، اما کارهای بزرگی نیز در آن انجام شد و نباید کل مجلس را زیر سوال برد و لازم است خود نماینده محترم در مورد این اظهارنظرش تجدیدنظر کرده و پاسخگو باشد./

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا