خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دانشکده های دانشگاه آزاد تهران جنوب تجمیع می شوند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ جنوب گفت: رهنمودهای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده در روز افتتاحیه اجلاس هفتادم دانشگاه آزاد بسیار خوب و راهگشا بود. در جلسات کمیسیون‌های تحصصی نیز مطالب خوبی مطرح و تصمیم‌های سازنده‌ای اتخاد شد.

به گزارش انصاف نیوز، دکتر احمد شمس در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در ارزیابی خود از اجلاس هفتادم شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اجلاس‌های دانشگاه در هر دوره، ویژگی‌های خاص خودش را دارد، اظهار کرد: عوامل تاثیرگذار و شرایط و اقتضاعات دانشگاه آزاد اسلامی در هر دوره متفاوت است، بنابراین اجلاس امسال نیز در شرایط خود متفاوت با اجلاس سال گذشته بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ادامه داد: با توجه به تصمیم‌هایی که در اجلاس هفتادم گرفته شد، دانشگاه آزاد اسلامی سال آینده با افق وسیع‌تر و انگیزه بیشتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی که در حاشیه اجلاس شورای مرکزی با آنا گفت‌وگو می‌کرد، درباره اولویت‌های واحد تهران جنوب در سال 95ٰ اظهار کرد: تجمیع دانشکده‌ها و فضاهای آموزشی این واحد در یک مرکز، یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در سال آینده است.

شمس افزود: با توجه به اینکه واحد تهران جنوب استحقاق و پتانسیل راه‌اندازی رشته‌های بیشتر در مقطع تحصیلات تکمیلی را دارد، یکی از برنامه‌های ما این است که برای سال آینده رشته‌های بیشتری در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ایجاد کنیم.

رئیس واحد تهران‌جنوب با تاکید بر اینکه نیازمند جذب هیات علمی هستیم و عضو جدید جذب خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: برای ایجاد رشته‌های بیشتر در مقطع تحصیلات تکمیلی، باید ترکیب هیات علمی را اصلاح و بازسازی کنیم.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، درباره فعالیت‌های واحد متبوعش در زمینه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: سال 94 چند شرکت دانش‌بنیان راه‌اندازی کردیم که امیدواریم برای سال 95 فعالیت این شرکت‌ها را به محصول و درآمد برسانیم و شرکت‌های بیشتری را نیز راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا