خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نگاهی به سریال های نوروزی تلویزیون

پایگاه اطلاع‌رسانی سیما نوشت: سریال های نوروزی «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان بر» چهار سریالی هستند که در ایام نوروز قرار است از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش شوند.

سریال «پایتخت ۶»

شبکه یک فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم را برای نوروز ۹۹ در نظر گرفته است.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان «پایتخت ۶» با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌شود و روح او در سریال حضور دارد. بهبود فریبا نیز پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد، اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهمیه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل پیش بیکار بود، حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی نیز از دیگر موضوعات این فصل از مجموعه «پایتخت» است.

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «کامیون»

مجموعه تلویزیونی «کامیون» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای برای شبکه دو تولید شده است که در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

این مجموعه طنز درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجوها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.

مهدی هاشمی، نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی زاده و… در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال «کامیون» را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است و ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما آن را تولید کرده‌اند.

سریال «دوپینگ»

شبکه سه سیما سریال کمدی «دوپینگ» را به کارگردانی رضا مقصودی، تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو، برای پخش در نوروز ۹۹ در نظر گرفته است. این سریال هر شب ساعت ۲۰ راهی آنتن می‌شود.

سریال «دوپینگ» مضمونی کمدی ـ فانتزی دارد و داستان دو شخصیت است که سال‌ها پیش متولد می‌شوند و با شرایطی که برایشان در دوران نوزادی پیش می‌آید داستان ادامه پیدا می‌کند تا این که بزرگ می‌شوند و …

شبنم مقدمی، هادی حجازی‌فر، محمد بحرانی، الناز حبیبی و نیما شعبان‌نژاد از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی ۳۰ قسمتی هستند.

سریال «میان بر»

مجموعه تلویزیونی «میان بُر» در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

«میان بر» به کارگردانی یزدان فتوحی، تهیه کنندگی محمد صالحیان در صدا و سیمای مرکز البرز تولید شده است.

داستان سریال تلویزیونی «میان بر» در ژانر طنز نوشته شده است و در کل به مسائل و مشکلات آپارتمان نشینی می‌پردازد. ساکنان مجتمع مسکونی برای حل این مسائل در آپارتمان شان انتخابات تشکیل می‌دهند. داستان در یک آپارتمان چند واحدی می‌گذرد که ساکنان آن با مشکلاتی روبه‌رو هستند. از طرفی با انتخاب مدیر ساختمان مواجه می‌شوند و در این بین ماجراهایی برایشان رقم می‌خورد.

غلامرضا نیکخواه، کمند امیرسلیمانی، سیاوش چراغی پور، محمود جعفری، آرش نوذری، شهین تسلیمی، حمید نیک نبرد، امیر نوری، اشکان اشتیاق، سالار کریمخوانی، فاطمه مرتاضی، حنانه احدی، ترگل جعفری، شاهکار صالحیان از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا