خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکایت رییس صداوسیما از محمد مهاجری

«محمد مهاجری»، فعال رسانه‌ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

«عقل سیاسی اقتضا می کند وقتی آقای جبلی رئیس صداوسیما از من بخاطر چند توییت انتقادی شکایت کرده و پرونده در دادسرا مفتوح است، در باره او چیزی ننویسم، اما این محافظه کاری ها جز ذلت نیست.

دیشب که محمدجواد آذری جهرمی برای برنامه ای در شبکه افق تلویزیون به مناسبت بررسی جنایات اسرائیل در غزه دعوت شده بود، باز هم اتفاقی افتاد که نمی تواند از چشم واقع بین منتقدان دور باشد.

شبکه افق چندشب است از چهره هایی دعوت می کند که اعتقادی به حضور آنان در سایر برنامه های صداوسیما ندارد، اما به ناچار و به زعم خود برای بازگرداندن اعتبار نابود شده رسانه ملی، به سمت افردی رفته که در جامعه و نزد نخبگان،مخاطبان بسیاربیشتری نسبت به مهمانان همیشگی خود دارند. یک کار دیگر هم کرده و آن اینکه از مجری دیگری که اصلا گروه خونش به شبکه افق نمی خورد (خانم شریفی مقدم) بهره گرفته تا شاید شناسنامه بداخلاق این شبکه را تا حدی تغییر دهد.

مشکل، اما همچنان جای دیگری است. آنجاست که مجری و مصاحبه گر در برنامه دیشب و خیلی از برنامه های دیگر هیچکاره است. حتی به پاسخ سوالهایی که می پرسد گوش نمی دهد، چون آن گوشی لعنتی که توی گوشش فرو کرده اند ، به اتاق فرماندهی وصل است.

کاش در یکی از چنین برنامه هایی در ابتدای شروع برنامه،مهمان برود سراغ مجری و گوشی را از گوشش بیرون بیاورد و به او بگوید : دوست عزیز! هر کسی و با هر عقیده ای هستی خودت باش. اجازه نده کسی که آنطرف گوشی به تو فرمان می دهد از تو یک عروسک کوکی بسازد. و اصلا اگر قرار است کسی فرمان بدهد چه بگویی، چرا تو اینجا نشسته ای؟ بگو همان فرد اگر مرد است و جرات داردخودش بیاید مصاحبه کند.

و چرا اصلا خود پیمان جبلی نیاید در برابر چهره های منتقد، و به آنها پاسخ نگوید؟ اگر رئیس واقعی صداوسیما، اوست که برایش فرصت مغتنمی است و اگر خودش نیست، راست حسینی واقعیت را بگوید. بعد از آن است که هی محبوبیتش بالا می‌رود؛ هی بالا می‌رود؛ هی بالا می‌رود!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا