خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اصرار «هادی حیدری» بر نامزدی پدر

غلامرضا حیدری، کاندیدای انتخابات آتی مجلس که پدر هادی حیدری، کاریکاتوریستی است که از چند ماه پیش دوره ی زندان را سپری می کند، می گوید: فرزند هنرمند و آزاد اندیشم هادی به درستی این تصمیم اصرار بسیار دارد.

متن یادداشت غلامرضا جیدری که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:

امروزه کشور عزیزمان در یکی از کلیدی­ترین مقاطع تاریخ خود به سر می‌برد. بعد از هشت سال سوء تدبیر و ضعف مدیریتی که به تحریم‌های ظالمانه علیه ملت صبور و فهیم مان منجر شد، در سایه‌ی امید و ایمان همین مردم به تغییر و اصلاح، ورق برگشت. در خرداد 92 مردم به حاکمیت منطق و عقلانیت رأی دادند تا امروز از آن بذر امید و تدبیر، درخت برجام بروید.

برجام فرصتی ارزنده است که می‌تواند با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای توسعه‌ی اقتصادی کشور، از یکسو بار سنگین مشکلات اقتصادی را از شانه‌های رنج کشیده‌ی مردم بردارد و از سوی دیگر، با ایجاد فرصت‌های لازم برای توسعه‌ی فرهنگی، علمی و سیاسی، زمینه ساز رشد جامعه‌ی مدنی شود.

همچنین خروج ایران از انزوای بین المللی و امکان ایجاد تعامل خلاق با جهان، از موضعی سربلند و مقتدر، می‌تواند با تیزهوشی و درایت، به فرصتی تاریخی برای پیشبرد منافع ملی و پیشرفت عمومی کشور بدل شود.

برگزاری انتخابات دوره‌ی دهم مجلس شورای اسلامی در این روزها، فرصتی است تا ملت یک بار دیگر خواست خود را برای ایجاد فضایی امن برای رشد، عقلانی شدن مدیریت‌ها، برابری و عدالت خواهی راستین، آزادی و جامعه مدنی به گوش جریانات تندرو و انحصار طلب برساند. هرچند  طبیعتاً در مجلسی برخاسته از آرای ملت، تنوع آرا و رویکردها طبیعی و حتی ضروری است، اما لازمه‌ی این تکثرگرایی، پایبندی به اصول، اعتدال و تحمل عقیده مخالف طبق موازین قانون اساسی است.

در این میان افراطیونی وجود دارند که سودای آن دارند که با حذف صداهای دیگر، خود را یگانه صدای موجود در جامعه امروز ایران و تنها دوست راستین مردم و نظام معرفی کنند.

آنها باید بدانند که اکثریت ملت ایران، با آنها همسو نیستند. مبادا که ناامیدی و سرخوردگی یا غفلت ما، زمینه را برای عرض اندام اقتدارطلبان و تمامیت خواهان و پیامدهای فاجعه بارش فراهم کند.

تنها با وجود یک عزم ملی برای اصلاح و اعلام پیاپی این خواست است که می‌توان به فردایی روشن برای همه‌ی ایرانیان امید بست. نمی‌توان و نباید امکان شکل گیری مجلسی برخاسته از مشارکت حداکثری مردم و پایبند و پاسخگو به خواست‌ها و ارزش‌های مردمی؛ و از همین رو،  همراه دولت در اجرایی کردن برجام و دیگر بشارت‌ها و وعده‌های دولت یازدهم را از دست داد.

به همین دلیل شاید بیش‌تر از هر زمان دیگری باید با ناامیدی و بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت و آینده‌ی کشور بجنگیم و به یقین بدانیم که علی‌رغم همه‌ی کاستی‌ها و دشواری‌ها، نمی‌توان به حکم یاس و ناامیدی دست از کوشش برای اصلاح و آبادانی برداشت. به ویژه به دلیل وجود همین کاستی هاست که باید به یاری ایمان و باورداشتن به قدرت اراده‌ی ملت‌ها وارد میدان شد و عرصه را برای کامرانی فرصت طلبان و تنگ نظران خالی نگذاشت.

از همین رو به عنوان یک شهروند، بر خود لازم دیدم که همسو با دوستان دیگرم در ائتلاف اصلاح طلبان با چشم انداز پیوند جریان اصلاح جو و معتدل در جهت منافع ملی و تحکیم جامعه‌ی مدنی در این انتخابات شرکت کنم.این حضور به پشتوانه‌ی تجربیاتی است که از نمایندگی مردم در دوره‌های دوم و سوم مجلس شورای اسلامی و سال‌ها خدمت و تجربه‌ی مدیریتی اندوخته‌ام. در این سال‌ها آموخته‌ام که باید در مسیر تحقق اهداف اصلاح طلبانه‌ی انقلاب اسلامی ایران، حرکتی پایدار و پیوسته داشت و با نهادینه کردن ارزش‌های گرانقدری چون: برابری، کرامت انسانی، آزادی، اخلاق مداری و عقلانیت توانمندی‌های عظیم این ملت را شکوفا کرد.

بزرگان و گرانقدرانی هم که در این مسیر، پیش گامان و همراهان استوارمان بودند مرا در این موضع مصمم‌تر و مطمئن‌تر کردند و از آن جمله فرزند هنرمند و آزاد اندیشم هادی که به درستی این تصمیم اصرار بسیار دارد.

امیدوارم که به همت مردم و یاری خداوند، در هفتم اسفند ماه، خواست اکثریت مردم، یک بار دیگر متجلی شود و چنانچه مردم فهیم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر مرا شایسته‌ی نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی بدانند پایمرد عهد خود با مردم باشم و در هر گام پاسدار ارزش ها، خواست‌ها و آرمان‌های مترقی انقلاب اسلامی مردم ایران باشم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا