خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور روحانی: اختصاص سه بسته حمایتی برای اقشار کم‌برخوردار

رئیس جمهور روحانی پس از دریافت گزارش کارگروه مدیریت آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا از اقشار کم درآمد و صاحبان کسب و کارهایی که بر اثر شیوع این بیماری دچار آسیب و لطمه شده اند، دستور داد سه بسته حمایتی در اختیار “اقشار کم برخورداری که کسب و کار آنان در آستانه سال نو، لطمه و خسارت جدی دیده اند”، قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری براساس دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نخستین بسته حمایتی تا پیش از پایان اسفندماه در اختیار افراد مشمول قرار می گیرد که با کمک بانک اطلاعات ایرانیان شناسایی و یا ثبت نام شده اند.

دو بسته حمایتی دیگر نیز در ابتدای سال آتی، در اختیار مشمولان این طرح قرار خواهد گرفت.

سازمان برنامه و بودجه نیز با دستور رئیس جمهور ، موظف به تامین اعتبار این بسته حمایتی شده است.

همچنین قرار است جلسه آتی کارگروه مدیریت آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا روز یکشنبه به ریاست دکتر روحانی و با حضور  وزرای اقتصادی ذیربط و روسای اتاق های بازرگانی و اصناف تشکیل شود.

کارگروه مدیریت آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا که به دستور رئیس جمهور تشکیل شده ، به طور منظم تشکیل جلسه داده و با بررسی معضلات و آسیب های اقتصادی شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد کشور، سیاستهای جبرانی را تدوین و در اختیار رئیس جمهور و ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا قرار می دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جزئیات خبر رو در شبکه خبر دیدم : اینهمه هیاهو بخاط هیچ : فقط 7 میلیون نفر آنهم طبق وعده اعلامی : مشمولان کمیته امداد یا بهزیستی هم اگه گرفتند، باید خوشحال باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا