خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اخراج یک سوم کارمندان اداری نمایشگاه شهرآفتاب

گزارش‌ها حاکی است که مدیر نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در اواخر ساعت اداری روز چهارشنبه به شانزده نفر از کارمندان اداری شهرآفتاب اعلام کرده است که در سال جدید قراردادشان تمدید نخواهد شد و به نوعی اخراج شده‌اند.

کسی که این خبر را در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، گفت که اکثر این افراد دارای چند سال سابقه در این شرکت‌اند اما به یک‌باره در یک اقدام غیرحرفه ای و در آستانه آغاز سال جدید به آنها اعلام شده است که در سال جدید دیگر از آنها استفاده نمی‌شود.

به گفته‌ی وی، «به بیش از سی نفر از پرسنل پیمانکاری شهرآفتاب نیز اعلام شده است که قراردادشان تمدید نخواهد شد، به عبارتی می‌توان گفت تبلور مدیریت عجیب زاکانی در نمایشگاه شهرآفتاب است که کام پنجاه خانواده را در آستانه سال نو تلخ کردند».

به‌کارگیری سه نفر بر خلاف بخشنامه

در مدت اخیر علی رغم اینکه بر اساس بخشنامه شهردار تهران، جذب نیرو حتی به صورت انجام خدمت به صورت رایگان و افتخاری ممنوع است اما سه نفر از افراد همسو و نزدیک، بدون داشتن قرارداد و مجوز کار در این شرکت مشغول به کار شده‌اند و در همه جلسات حضور و به تمامی اسناد شرکت نیز دسترسی دارند.

منبع خبر به انصاف نیوز گفت: «امید داریم که شهرداری تهران رویکرد خود را در قبال کارگران و کارمندان تغییر داده و به جای اتخاذ راهبرد انتقام سخت از کارگر و کارمند به فکر امنیت شغلی پرسنل شهرداری باشند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا