خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استفاده از عکس امام و رهبری در تبلیغات بلامانع است

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه تنها مرجع اظهار نظر درباره ی تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات استان است؛ اعلام کرد: استفاده از تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تبلیغات انتخاباتی هیچ منعی ندارد.

سیدشهاب الدین چاوشی امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اطلاعیه دیروز تنها تاکیدی بر رعایت حفظ حرمت و جایگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تبلیغات انتخاباتی بود اما متاسفانه به شکل مناسبی انعکاس نیافته است.

عصر دیروز(پنجشنبه) کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اساس مصوبه این ستاد استفاده از تصاویر امام(ره) و مقام معظم رهبری در تبلیغات ممنوع است، از تمامی داوطلبان درخواست می شود نسبت به رعایت تمامی قوانین تبلیغات انتخابات متعهد بوده و از اقدامات هنجار شکنانه خودداری کنند.

براساس قانون، فعالیت تبلیغاتی نامزدهای تایید صلاحیت شده این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن آغاز و تا ساعت هشت صبح روز ششم اسفند یعنی 24 ساعت قبل از شروع رای گیری (هشت صبح هفتم اسفندماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا یک هزار و 294 نامزد تایید صلاحیت شده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه اصلی استان تهران با یکدیگر رقابت می کنند.

استان تهران در مجموع 35 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 30 کرسی مربوط به حوزه انتخابیه تهران و هر کدام از پنج کرسی دیگر به سایر حوزه های انتخابیه اصلی استان تعلق دارند.

این استان دارای شش حوزه اصلی و 20 حوزه فرعی شامل شهرستان ها و بخش ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا