خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه محرمانه شورای شهر مشهد برای قرنطینه؟!

علیرضا شهریاری، نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: ما نامه‌ای برای استاندار به صورت محرمانه ارسال و درخواست کرده‌ایم ترددهای شهری کاهش پیدا کند، اما موضوع قرنطینه مشهد در آن مطرح نبوده است.

شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ما در این نامه چندین پیشنهاد را مطرح کرده‌ایم. ما در این نامه درخواست کردیم از ورود زائران و مسافران به شهر مشهد ممانعت شود و این حرف هیچ گاه به معنی قرنطینه نیست. همچنین شهردار نیز بارها اعلام کردند که ما در شرایط قرمز قرار داریم و مانند کوه یخی هستیم که تنها قله آن دیده می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد عنوان کرد: بنابراین همه باید رعایت کنند و در خانه بمانند و صرفا برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند. تنها افراد مراکز خدماتی، درمانی و پزشکی که وظیفه تامین نیاز مردم را بر عهده دارند باید از خانه خارج شوند و سایر اجتماعات باید کاهش پیدا کند.

شهریاری گفت: ما صحبت قرنطینه نکرده‌ایم، بلکه پیشنهاداتی ارائه شد که در گذشته شهردار  در مصاحبه با صداوسیما مطرح کرده‌بودند. ما نباید آرامش مردم را بر هم بزنیم بلکه باید به آنان اطمینان بدهیم تا آرامش خود را حفظ کنند، زیرا استرس سبب کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن می‌شود و ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: همچنین در این نامه اعلام شده افراد فاقد کار و کودکان کار باید تامین شوند تا از نظر تغذیه در آینده دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا