خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت سرمایه گذاران شهرزاد به مناظره

در پی انتشار خبر آزادی دو سرمایه گذار شهرزاد از زندان، یک روزنامه نگار و گرداننده کمپین «نه به شهرزاد»، سید محمد امامی و سید هادی رضوی و همچینین سایر دست اندرکاران پروژه شهرزاد و حامیان آن از جمله محمدعلی ابطحی، روحانی عضو مجمع روحانیون مبارز را به مناظره فراخواند.

به گزارش انصاف نیوز، در پی این فراخوان، آنطور که نادر فتوره چی در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده، شورای صنفی دانشجویان دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران نیز اعلام آمادگی کرده است تا میزبان این مناظره باشد.

در متن فراخوان فتورچی برای مناظره آمده است:« اینجانب، نادر فتوره‌چی، شهروند ایرانی ساکن تهران، به عنوان یکی از اعضای «کمپین نه به شهرزاد»، دو سرمایه‌گذار آزاد شده پروژه بدنام شهرزاد به نام‌های «سیدمحمد امامی» و «سید هادی رضوی» را برای توضیح درباره منابع مالی مشکوک این پروژه و وجود قرائن و شواهد غیر قابل انکار از ارتباط آنها و دیگر عوامل این مجموعه با [اتهامات مالی] از طریق دریافت وام‌های غیرقانونی، دستمزدهای نجومی و …، به مناظره رو در رو، در هر مکان و هر زمانی که شجاعت و آمادگی‌اش را داشته باشند فرامی‌خوانم. بدیهیست، عدم پذیرش این دعوت، به نشانه باقی ماندن شبهات فوق الذکر در نزد افکار عمومی تلقی خواهد شد. اینجانب، همچنین از تمامی تشکل‌های «آزادیخواه» و «غیر وابسته» دانشجویی، انجمن‌ها و نهادهای فرهنگی و هنری مستقل و رسانه‌هایی که دغدغه آنها کشف حقیقت است، عاجزانه می‌خواهم شرایط مادی برگزاری این مناظره رو در رو را فراهم کنند. برگزاری این مناظره، از ناحیه اینجانب فاقد هر گونه «پیش شرط» بوده و به فراخوانده‌شدگان این «امتیاز» را می‌دهم که از فرصت صحبت چند برابر و حضور حامیان و وابستگان در محل مناظره برخوردار باشند.

همچنین تمامی عوامل و حامیان ریز و درشت دیگر این مجموعه از جمله کارگردان، نویسنده، بازیگران و افرادی چون محمد علی ابطحی،علی معلم، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، جواد نوروزبیگی، بهاءالدین خرمشاهی و غیره که در این مدت به حمایت از مجموعه شهرزاد پرداختند نیز این «فرصت» را دارند که برای کمک به دو سرمایه‌گذار فراخوانده شده، در مناظره شرکت کنند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به فرض اینکه ادعای این در مورد منابع مالی ساخت سریال هم صحت داشته باشد چرا پروژه بدنام است ، نه اینکه هیچ سوء استفاده یی از بیت المال در این کشور صورت نمیگیرد این مومن بند کرده است به یکی از بهترین اثار سینمایی کشور ، اینکه این مدعی در مورد سایر فساد های دیگر خود را با شاخ گاو در نمی اندازد قابل درک است ، اما کسب شهرت به روش برادر حاتم طایی هم دورانش گذشته است !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا