خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دفاع اندی از کنسرت در عربستان

اندی در مصاحبه با ایران اینترنشنال گفت که ارتباط آنها برای شرکت در کنسرت اخیر در عربستان با دولت آن کشور نبوده بلکه فستیوالی تلویزیونی بوده است. این در حالی است که واکنش‌های منفی به حضور این خوانندگان در شبکه‌های اجتماعی بسیار بوده است.

به گزارش انصاف نیوز، اندی در پاسخ به صادق صبا درباره‌ی برگزاری این کنسرت خوانندگانی ایرانی علی رغم خصومت ایران و عربستان، گفت که از این خصومت‌ها با آمریکا هم هست اما مخاطبان به کنسرت آنها می‌روند و لذت می‌برند.

او همچنین درباره‌ی اعتقاد برخی که می‌گویند با توجه به محدودیت‌های عربستان از لحاظ آزادی، گفت: به اعتقاد همه احترام می‌گذارم اما ما هنرمندیم، سیاستمداری نیستیم، بلکه اتفاقا به واسطه‌ی هنرمان بتوانیم یک قدم مثبتی برداریم.

ممدوح موهبه، عربستانی، نیز در گفت‌وگو با ایران اینترنشنال درباره‌ی این فستیوال که بخشی از آن به چند خواننده‌ی ایرانی اختصاص داشت، گفت که فکر می‌کند موسیقی می‌تواند کشورها را به هم نزدیک کند.

او درباره‌ی واکنش‌ها در عربستان به این کنسرت گفت که خیلی بیشتر از پیش بینی‌ها از آن در عربستان استقبال شده است.

یکی از معروف‌ترین ترانه‌های خوانده شده توسط ابی که جزو خوانندگان ایرانی حاضر در این کنسرت بود، خلیج همیشه فارس است که کاربران در شبکه‌های اجتماعی به آن اشاره کرده‌اند در حالی که عربستان سعودی مهمترین کشور عرب منطقه است که با خلیج فارس خواندن آن مخالف است و آن را خلیج می‌خواند.

توییت انصاف | واکنش‌های منفی به کنسرت ابی، آرش، اندی و… در عربستان

حضور ابی، شادمهر و لیلا در عربستان از نگاه اهالی موسیقی

نقد کنسرت ابی، آرش، لیلا، اندی در عربستان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا