خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال اعلام پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس به دلیل کرونا

به نوشته‌ی دیلی میل یک منبع آگاه گفت اکثر تیم‌های لیگ برتر موافق اعلام قهرمانی لیورپول و پایان زودرس فصل جاری لیگ برتر هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، لیورپول در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد و اختلاف امتیازی زیادی که این تیم با منچسترسیتی در صدر جدول ایجاد کرده است خیال هواداران این تیم را بابت اولین قهرمانی در لیگ برتر راحت کرده ولی در حالی که همه چیز در حال خوب پیش رفتن بود، شیوع ویروس کرونا باعث شد رقابت‌ها در اروپا به تعلیق درآید و ممکن است این تعلیق که فعلا زمان آن تا ۴ آوریل است، ادامه پیدا کند.

یک منبع آگاه در اتحادیه فوتبال انگلیس به دیلی میل گفت: تقریبا در صورت عدم پایان فصل، همه باشگاه‌ها آماده هستند تا عنوان قهرمان انگلیس را به لیورپول بدهند. روز جمعه، لیگ برتر انگلیس بیانیه رسمی صادر کرد که در آن اعلام کرد این مسابقات به دلیل ویروس کرونا لغو شده است. سران لیگ برتر انگلیس امیدوار هستند که مسابقات را از ۴ آوریل از سر بگیرند.

در زمان تعلیق فصل، لیورپول صدر جدول رده بندی لیگ برتر را با دارا بودن ۸۲ امتیاز در اختیار دارد و از نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش یعنی منچسترسیتی ۲۵ امتیاز جلوتر است.

با توجه به اختلاف امتیازی زیادی که وجود دارد خیلی از تیم‌ها در صورت تشدید بحران کرونا در قاره اروپا مشکلی ندارند که فصل کوتاه‌تر شود و لیورپول به عنوان قهرمانی دست یابد.

هرچند شاید خیلی از هواداران لیورپول دوست نداشته باشند اولین قهرمانی آنها در تاریخ لیگ برتر به این شکل کسب شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا