خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاور روحانی: ریاست‌جمهوری نه تعطیلی دارد و نه مرخصی

«حسام‌الدین آشنا»، مشاور رئیس‌جمهور روحانی با تأکید بر اینکه ریاست‌جمهوری نه تعطیلی دارد و نه مرخصی، اظهار کرد: روحانی مطابق وظیفه‌اش، در این جمعه ۲۵ تماس تلفنی بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه‌ای با مسئولان اجرایی، بهداشتی و مردم عادی داشته و ۱۹ نامه جداگانه برای سران کشورهای خارجی را با هماهنگی وزارت خارجه تنظیم و ارسال کرده‌ است.

به گزارش ایسنا، حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ریاست جمهوری مسئولیتی ۴×۳۶۵×۲۴ ساعته  است؛ نه تعطیلی دارد و نه مرخصی! روحانی مطابق وظیفه‌اش، در این جمعه ۲۵ تماس تلفنی بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه‌ای با مسئولان اجرایی، بهداشتی و مردم عادی داشته است و ۱۹ نامه جداگانه برای سران کشورهای خارجی را با هماهنگی وزارت خارجه تنظیم و ارسال کرده‌ است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بله. مشخصه. همه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا نشستن و ایشون غایبه و ویدئو کنفرانس مثلا داره ! فقط کارمندا و کارگرا نباشن، کار مملکت میخوابه : مجلسها و مجمع ها و شوراهای نجومی همه تعطیلن و مملکت با نبودشون بهتر هم اداره میشه

  2. زن من تعداد تماس تلفنیاش از این بیشتر بوده. خب که چی ؟! بچه ام هم مشق مدرسه اش از اندازه 19 تا نامه بیشتر بوده . میشه حقوق ایشون رو دو تا شماره کارت بدم برای زن و بچه من هم واریز کنید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا