خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«برخی می‌خواهند با آبروی ورامین بازی کنند»

امام جمعه موقت ورامین می‌گوید:  ورامین شهر بزرگی است، دیار دیانت و فرهنگ و انقلاب است ولی برخی می‌خواهند با آبروی این شهر بازی کنند. این شهر ریشه دار در طول قرن‌ها سر پا ایستاده و فریاد دینداری و ولایتمداری سر داده و این مسجد جامع عظیم یکی از این جلوه‌های آن است.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: روز دوشنبه سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام است که ضمن عرض تسلیت شهادت ایشان درسی که باید از سیره آن حضرت بگیریم درس پیام رسانی و روشنگری است ایشان پیام رسان نهضت کربلا بود و خطبه‌ها و مواضع شان، دستگاه بنی امیه را رسوا کرد.

وی با تاکید بر تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی جهت معرفی ظرفیت‌های فرهنگی دینی و انقلابی شهر گفت: ورامین شهر بزرگی است، دیار دیانت و فرهنگ و انقلاب است ولی برخی می‌خواهند با آبروی این شهر بازی کنند. این شهر ریشه دار در طول قرن‌ها سر پا ایستاده و فریاد دینداری و ولایتمداری سر داده و این مسجد جامع عظیم یکی از این جلوه‌های آن است.

محمودی ادامه داد: ضمن تقدیر از برگزاری همایش فرهنگی ورامین دیار قیام، از همه دستگاه‌های خدماتی و فرهنگی فعالان فرهنگی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها می‌خواهم که فارغ از هرگونه گرایش و تفکر سیاسی برای حفظ سرمایه‌های فرهنگی شهرستان اهتمام ورزند و باید جوانان ورامین بدانند در چه شهری عمر می‌گذرد و در چه محیطی زندگی می‌کنند؛ شهری که هر واجب آن شاهد دینداری و تعهد مردم این منطقه بوده و امید است جوانان عزیز با مطالبه به حق خود از مسئولان حافظ این ارزش‌ها باشند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه مردم در سطح شهر در حوزه‌های مختلف مشکلات را شاهد هستند یا مطالباتی را دارند، اظهار کرد: وظیفه مسئولان پاسخگویی به مطالبات مردم است. مسئولان باید به صورت صحیح و صریح و شفاف با مردم اقدامات خود را در میان بگذارند.

وی ادامه داد: مردم باید از جرایم باخبر باشند و برخوردها و اقدامات را بدانند و رسانه‌ها و فضاهای اجتماعی باید از مسئولین اقدامات خود را در حوزه‌های مختلف مطالبه کنند، مسئولان نیز موظف به اطلاع رسانی افکار عمومی هستند؛ مگر مسائل امنیتی و البته کسی در سوال و پرسش هم حق تخریب توهین و افترا را ندارد.

خطیب جمعه ورامین بیان کرد: یکی از معضلات جدی در برخی مدیریت‌ها این است که یا مدیران بعضی دستگاه‌های حساس بومی نیستند یا ساکن شهر نیستند. احاطه بر کار و خدمت نیاز به بومی بودن مدیران در شهر دارد و برخی مدیران را حتی ما توفیق زیارتشان را پیدا نمی‌کنیم چه برسد به مردم، این از الفبای مدیریت است که متأسفانه به فراموشی سپرده شده، آنها که فقط جهات سیاسی و حزبی و انتخاباتی را می‌بینند باید در سپردن مسئولیت‌ها به متخصص‌ها و متعهدها توجه کنند و باید روزی پاسخگو باشند این مردم مستحق خدمت هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به به وجود برخی مشکلات در تولید گفت: چرا اینقدر در تولید دچار مشکل هستیم و مردم مشکل دارند یا برخی مدیران؟ چرا برخی تولیدکنندگان که باید دست آنان را بوسید پشت در ادارات سرگردان نگه می‌دارند، چرا برخی مدیران بین خود و مردم فاصله ایجاد کرده‌اند؟ این عملکرد به دین و اعتقادات مردم آسیب می‌زند. من با صدای بلند و با صراحت اعلام می‌کنم راه امام و رهبری و اسم دین این رفتارهای زشت نیست، آقایان مسئول و غیر مسئول کشور و خاصه شهر ما ورامین تشنه خدمت است.

وی در پایان اقدام دولتمردان فرانسه را محکوم کرد و گفت: اعلام می‌کنیم توهین به قرآن و پیامبر(ص) نتیجه عکس خود را دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا