خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام رونالدو و مسی درباره‌ی کرونا

«لیونل مسی»، مهاجم بارسلونا نسبت به بحران ویروس کرونا واکنش نشان داد و امیدوار است در کمترین زمان ممکن این شرایط سخت به پایان برساند.

به گزارش ایسنا، لیونل مسی مانند اغلب فوتبالیست های شاغل در اروپا این روز ها به خاطر بحران ویروس کرونا در کنار خانواده اش به سر می برد. بازی‌های لالیگا به منظور پیشگیری از کووید ۱۹ برای دو هفته برگزار نخواهد شد و  اسپانیا محدودیت های زیادی در شهرها در نظر گرفته است تا این بیماری کنترل شود. تاکنون در این کشور اروپایی بیش از ۵هزار نفر به کرونا مبتلاه شده اند و ۱۳۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

ستاره بارسلونا با منتشر کردن تصویری از خود در کنار متئو و چیرو (پسرانش) پیامی را در رابطه با این شرایط خاص نوشت: روزهای سختی برای همه مردم جهان است. نگران اتفاق هایی هستیم که در حال رخ دادن است و دوست داریم به کسانی کمک کنیم که بدترین شرایط را سپری می کنند، افرادی که این موضوع مستقیم روی خودشان، خانواده‌شان، دوستانشان تاثیر گذاشته است چون در خط مقدم کار می کنند و در بیمارستان ها و مراکز درمانی مشغول هستند. از تلاش آن ها حمایت می کنم.

مهاجم آرژانتینی ادامه داد: سلامتی همیشه باید در اولویت باشد. زمان خاصی است و باید به نکاتی که سازمان های سلامت و مسئولان کشور اعلام می کنند توجه داشت‌. تنها با این روش می توانیم مبارزه موثری داشته باشیم.

کاپیتان آلبی سلسته در پایان نوشت: اکنون زمان مسئولیت پذیری است و باید در خانه ماند. همچنین اکنون بهترین زمان برای لذت بردن از بودن با شما است که همیشه نمی‌توانستیم داشته باشیم. امیدوارم در کمترین زمان ممکن این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.


«کریستیانو رونالدو»، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس درباره شیوع ویروس کرونا مطالب جالبی مطرح کرد.

به گزارش تسنیم ستاره یوونتوس و تیم ملی پرتغال از افراد در حال مبارزه با کرونا و تمامی کادرهای درمانی، حمایت کرد. باشگاه یوونتوس ایتالیا از تیم‌های مطرح درگیر با ویروس کروناست. پس از ابتلای دنیله روگانی به کرونا، تمام اعضای این تیم از جمله کریستیانو رونالدو در قرنطینه هستند.

رونالدو که در مادیرای پرتغال قرنطینه خانگی است، درباره مبارزه با ویروس کرونا گفت: دنیا در حال سپری کردن لحظات حساسی است و این لحظات حساس، نهایت دقت و توجه همه ما مردم را می‌طلبد. امروز نه به‌عنوان یک فوتبالیست بلکه به‌عنوان یک پسر، پدر و انسانی که از شیوع و گسترش ویروس کرونا در دنیا نگران است، با شما صحبت می‌کنم. دنبال کردن توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی و ارگان‌های دولتی برای کنار آمدن با شرایط کنونی اهمیت زیادی دارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: حفاظت از جان انسان‌ها باید مهمتر از هر چیزی باشد. با تمام کسانی که نزدیکان خود را در این شرایط از دست داده‌اند، همدردی می‌کنم و از کسانی که مثل هم‌تیمی‌ام دنیله روگانی در حال مبارزه با این ویروس هستند، می‌خواهم محکم و قوی باشند. همچنین حمایت‌هایم از تمام کادرهای درمانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا