خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما

کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما به علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا کلان شهر تهران برای ممانعت از ادامه روند تولید فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی و تمام فعالیت‌های هنری نامه‌ای را به شرح زیر ارسال کرده است.

در این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته است، خطاب به دکتر علیرضا زالی آمده است:

« هوالشافی

با سلام،

با توجه به مقاومت مسئولین سینما و تلویزیون و عدم توجه عملی تهیه‌کنندگان به درخواست‌های کارشناسانه حضرتعالی، متاسفانه فیلمبرداری چندین  پروژه در حال انجام است.

طبق مستندات موجود و مدارک مستند ‌‎در روزهای گذشته، از بین ده مورد مشکوک به کرونا در میان عوامل و بازیگران شاغل در صحنه‌های فیلمبرداری دو نفر از همکاران مان، آقایان ” ع . ج ” در سریال ” گیل‌دخت” ” م . ک ” در سریال ” ایل‌دا ” به کرونا مبتلا شده‌اند و چند روزی را در بیمارستان بستری شده‌ و هم‌اکنون نیز در قرنطینهی خانگی هستند. با کمال تاسف روز گذشته نیز (شنبه ۲۴ اسفند) خبری نگران کننده برای ما محرز شد و آزمایش کرونای سومین همکارمان “ر.ش” در سریال “زیرخاکی” نیز مثبت اعلام گردید. همچنین فیلم های منتشر شده از پشت صحنه سریال سلمان فارسی، نگرانیهای زیادی را درباره این پروژه ایجاد کرده است. ‌‎از آنجایی که امکان سرایت این ویروس نهفته به سایر همکارانمان در پروژه‌های مذکور  و تداوم زنجیره انتقال آن به خانواده‌ها و جامعه قوی است، خواهشمندیم که مؤکداً ترتیبی اتخاذ نمائید تا به دلیل گستردگی جغرافیایی و انسانی حرفه‌ی متنوع فیلمسازی به هر طریق ممکن از ادامهٔ روند تولید فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی و تمام فعالیت‌های هنری که مستلزم تجمعات انسانی است ممانعت شود و شرایطی برای بررسی سلامتی و پزشکی عوامل این پروژه ها فراهم گردد.

با سپاس

کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما

بیست و پنجم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و هشت»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا