خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هاشمیان: نحوه پرداخت پول ویلموتس به تیم ملی ضربه زد

وحید هاشمیان، مربی سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید مسائل حاشیه‌ای مانند نحوه پرداخت پول ویلموتس و دیگر مسائل به تیم ملی ضربه زد و نتوانست نتایج خوبی را به دست بیاورد.

به گزارش ایسنا، وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران در دوران مارک ویلموتس گفت: تقریبا 9 ماه قبل، فدراسیون فوتبال و ویلموتس از من برای همکاری دعوت کردند و مذاکراتی انجام دادیم و کار شروع شد. بسیار خوشحالم که در تیم ملی مربیگری کردم. کار کردن در باشگاه در اکثر مواقع یک تعهد مالی است اما قرارداد با تیم ملی یک مساله معنوی و مربوط به خوشحال کردن مردم است. قطعا پیروزی تیم ملی باعث خوشحالی خیلی از مردم و غرور کشور می‌شود. کار کردن در تیم ملی را بسیار دوست داشتم و دارم.

وی که دربرنامه “سلام، صبح به خیر” صحبت می‌کرد، ادامه داد: در گذشته از تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی جوانان پیشنهاد سرمربیگری داشتم که قبول نکردم. در این مقطع احساس کردم که می‌توانم تجربه یک دهه بازی کردن در بوندسلیگا، کلاس‌های مربیگری و مربیگری در سطوح مختلف فوتبال آلمان را به تیم ملی منتقل کنم اما مسائل حاشیه‌ای مانند نحوه پرداخت پول ویلموتس و دیگر مسائل به تیم ملی ضربه زد و نتوانست نتایج خوبی را به دست بیاورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا