خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح جدید وکیل محمدعلی طاهری

محمدزمان دریاباری وکیل محمدعلی طاهری یک روز پس از انتشار مصاحبه‌اش، در متنی ارسالی به انصاف نیوز نوشت: «محمدعلی طاهری به جهت پاره‌ای تهدیدات، به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده و در کانادا اقامت کرده و قصد بازگشت ندارد».

وی ساعاتی پیش هم در متن مشابهی توییت کرده بود: «در پی صدور حکم تجمیع مجازات‌های موکلم محمدعلی طاهری از شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر انقلاب و آزادی ایشان از زندان اوین، ممنوع الخروجی شان به‌دلایلی نامعلوم مرتفع نشد و‌ ایشان به‌جهت پاره‌ای تهدیدات به صورت غیرقانونی از کشور خارج و در کانادا اقامت کرده و قصدی جهت بازگشت ندارند».

این در حالی است که آقای دریاباری در مصاحبه‌ی خود گفته بود مشکل ممنوع الخروجی موکلش رفته شده بوده، به صورت قانونی رفته و شاید بازگردد. انصاف نیوز نمی‌تواند به صورت مستقل هیچ کدام از این گفته‌ها را تایید یا رد کند.

وکیل محمدعلی طاهری: شاید از کانادا برگردد، شاید هم نه

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام

    آقای طاهری با افکار غلطش خیلیارو از دین منحرف کرد. نمیدونم چرا انحرافات فکری ایشون رو علنی تبیین نکردن تا سخیف بودن عقاید ایشون آشکار بشه.
    هنوزم دیر نشده.

    1
    10
    1. بعضیا چرا یادنمیگیرن یا سواد حرف زدن داشته باشن یا شعورِ خفه شدن [اینها] مردم رو بیشتر دین زده و منحرف کرده یا ایشون؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا