خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال بسته شدن درهای بهشت زهرا

مدیرعامل بهشت زهرا با قدردانی از همکاری خوب شهروندان در عدم مراجعه به بهشت زهرا در پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، بر لزوم ادامه این همکاری در روزهای آینده تاکید کرد و افزود: امیدواریم با همکاری شهروندان شرمنده آنها نشویم و درهای بهشت زهرا را روی مردم نبندیم.

به گزارش ایسنا، سعید خال درباره مراجعه شهروندان به سازمان بهشت زهرا (س) برای زیارت اهل قبور گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده در صورت نیاز در روز پنجشنبه هفته جاری درهای بهشت زهرا (س) بسته خواهد شد. از همکاری شهروندان خوب تهرانی در پنجشنبه و جمعه هفته گذشته قدردانی می‌کنم که با همکاری آنها بهشت زهرا (س) یکی از روزهای خلوت خود را در این دو روز پشت سر گذاشت.

وی افزود: از شهروندان تهرانی عاجزانه استدعا دارم که این هفته هم این همت را تکرار کنند و به بهشت زهرا (س) نیایند و اگر لازم باشد درهای بهشت زهرا بسته خواهد شد؛ امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای نشود که شرمنده مردم شویم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تاکید کرد: همچنین خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و به‌ویژه والدین معظم شهدا توجه داشته باشند که برابر مصوبه استانداری‌ها، هیچ مراسم رسمی در زمان تحویل سال در گلزارهای سراسر کشور برگزار نخواهد شد. در زمان تحویل سال نیز در گلزار شهدا هیچ برنامه‌ای برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا