خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جوکوویچ در ویمبلدون حاضر می‌شود ؛‌ انگلیسی‌ها مشکلی با نزدن واکسن ندارند!

جوکوویچ در ویمبلدون حاضر می‌شود این خبر پس از مدت‌ها حاشیه بر سر واکسن نزدن جوکوویچ باعث شده است بسیاری از طرفداران واکسیناسیون عصبانی شوند.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از اسکای اسپورت نواک جوکوویچ و بازیکنان واکسینه نشده اجازه دارند در تابستان امسال در ویمبلدون شرکت کنند.

جوکوویچ که سابقه قهرمانی ویمبلدون را در سال‌های 2011، 2014، 2015، 2018 و 2019 دارد، به خاطر واکسن نزدن فرصت دفاع از قهرمانی خود در مسابقات اوپن استرالیا را پیدا نکرد.

اما حالا مسئولان برگزاری مسابقات ویمبلدون اعلام کرده‌اند که بازیکنانی که واکسن کووید را تزریق نکردند اجازه حضور در این گراند اسلم را خواهند داشت. بنابراین از حالا مشخص است که جوکوویچ در ویمبلدون حاضر می‌شود.

شماره 1 جهان به دلیل تصمیم خود مبنی بر عدم واکسینه شدن علیه کووید-19، مسابقات اوپن استرالیا را در ژانویه از دست داد و توسط دولت استرالیا از این کشور اخراج شد. اما به نظر می‌رسد انگلستان به دنبال برداشتن محدودیت‌ها حتی برای واکسن نزده‌ها است.

جوکوویچ در اوایل سال جاری اعلام کرد که در صورتی که برای حضور در مسابقات لزوما نیاز به واکسینه شدن باشد، حاضر است در هیچ‌یک از مسابقات شرکت نکند! اما حالا مقامات ویمبلدون روز سه‌شنبه تایید کردند که این تنیسور صرب می‌تواند بدون نیاز به انجام واکسیناسیون در مسابقات شرکت کند.

سالی بولتون، مدیر اجرایی مسابقات گفت “الزامات تعیین شده توسط دولت برای ورود به بریتانیا شامل واکسیناسیون اجباری نیست، بنابراین در حالی که ما افراد را به واکسینه شدن تشویق می کنیم اما تزریق واکسن شرط ورود به این کشور برای حضور در ویمبلدون نخواهد بود”

بنابراین جوکوویچ در ویمبلدون حاضر می‌شود و می‌تواند از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات که پس از شکست متئو برتینی ایتالیا به دست آورده بود دفاع کند. جوکوویچ در صورت قهرمانی در ویمبلدون امسال برای ششمین بار به قهرمانی این گرند اسلم خواهد رسید. با توجه به اینکه بیشتر کشورها قوانین خود را در مورد محدودیت‌ها کاهش می دهند، جوکوویچ می‌تواند یک برنامه کامل تمرینی را در زمین های خاکی و زمین چمن انجام دهد، اگرچه او در حال حاضر هنوز نمی تواند وارد ایالات متحده شود چرا که این کشور اجازه ورود افرادی که دو دوز واکسن کووید را تزریق نکرده باشند نمی‌دهد.

مسئول برگزاری مسابقات ویمبلدون گفت “ما در حال برنامه ریزی برای بازگشت به مسابقات قهرمانی به صورت عادی در سال جاری هستیم. بنابراین ما قصد نداریم هیچ یک از محدودیت‌هایی را که سال گذشته شاهد بودیم، به شکل اساسی اجرا کنیم.”

بدین ترتیب و با توجه به صحبت مسئولین این رقابت‌ها بدون شک جوکوویچ در ویمبلدون حاضر می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا