خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل: سام رجبی مشکوک به کروناست

محمد حسین آقاسی در گفت‌وگو با انصاف نیوز

وکیل سام رجبی فعال محیط زیستی بازداشتی با بیان اینکه مسوولان بهداری زندان با وجود اینکه مشکوک بوده‌اند سام رجبی کرونا دارد، او را به بند عمومی منتقل کرده‌اند، گفت: از نظر من این یک جنایت است، اگر سام رجبی کرونا دارد باید ایزوله شود نه اینکه وارد بند شود و بقیه را هم احیانا مبتلا کند.

محمد حسین آقاسی در گفت‌وگو با انصاف نیوز می‌گوید: آقای سام رجبی با خواهرش از زندان تماس گرفته  و گفته تب داشته، سرفه‌های ناجور می‌کرده، به بهداری مراجعه کرده، در آنجا هم به او گفته‌اند این علامت کرونا است ولی حاضر نشده‌اند کاری بکنند و به او گفته‌اند به بند بازگرد و اگر بدتر شد، باز هم بیا.

وی افزود: سام رجبی از ابتدا هم اعلام کرده بود مشکل ریوی دارد، یعنی از کودکی این مشکل را داشته است، در دستور العمل‌ها آمده اگر کسانی دچار بیماری‌های از قبیل ناراحتی ریه هستند باید به آن‌ها مرخصی داده شود اما توجه نشده و خواهرش در توییتر این مسائل را عنوان کرده است.

آقاسی ادامه داد: مساله اینجاست با اینکه می‌گویند علامت کرونا است اما باز او را به بند باز می‌گردانند و از این حجم از بی‌مسوولیتی متحیر هستم، در زندان اگر کسی به کرونا مشکوک است حداقل او را ایزوله کنید نه اینکه به بند عمومی بفرستید و بقیه را مبتلا کند. او مادر پیری دارد و اصلا نمی‌تواند راه برود و کسی هم حرف او را گوش نمی‌کند و در دادسراها هم بسته است و بنابراین هیچ کاری نمی‌توان کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا