خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۵ گام احتمالی دولت ترامپ علیه ایران

روزنامه الاهرام مصر در گزارشی ۵ گام احتمالی ترامپ علیه ایران را بررسی کرد. به گزارش تسنیم، روزنامه الاهرام چاپ مصر، در گزارشی به بررسی سناریوهای احتمالی دولت آمریکا بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید این کشور در مقابل ایران پرداخته است.

این روزنامه می‌نویسد، احتمال زیاد آن است که سیاست آمریکا در قبال ایران در عهد ترامپ در قالب 5 گام ادامه پیدا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، اولین گام، لغو توافق هسته‌ای خواهد بود که به زعم این روزنامه با این گام آرزوهای ایرانی‌ها بر باد می رود.

این روزنامه، در ادامه با اشاره به دومین گام دولت ترامپ علیه ایران می‌نویسد، آمریکا در دومین قدم با تشدید تحریم‌ها سعی خواهد کرد نظام ایران را تضعیف کند.

آمریکا در سومین گام تلاش خواهد کرد از بهانه‌های دیگر از جمله نقض حقوق بشر، حمایت از تروریسم و گسترش موشک‌های بالستیک، تحریم‌ها را تشدید کند.

الاهرام، چهارمین گام ترامپ علیه ایران را حمایت از آنچه به اصطلاح معارضان ایرانی می‌خواند معرفی کرده و مدعی می‌شود که این اقدام تا سقوط نظام کنونی ایران ادامه خواهد داشت.

در پنجمین گام خزانه داری آمریکا جریمه‌ها و تحریم‌ها علیه شرکت‌های خارجی که با شرکت‌های مرتبط با سپاه پاسدارن همکاری می‌کنند را اعمال خواهد کرد. شرط این گام این است که سپاه پاسدارن 25 درصد از سهام این شرکت‌ها را در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا