خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمود صادقی: آقای رئیسی متشکریم

محمود صادقی نماینده‌ی اصلاح طلب مردم تهران در مجلس که در سال‌های اخیر بارها منتقد قوه قضاییه بوده است، از اعطای مرخصی‌ها به زندانیان و درخواست عفو متفاوت اخیر تشکر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، در توییتی نوشت: «اقدامات اخیر رئیس محترم قوه قضاییه در اعطای مرخصی به زندانیان و درخواست عفو و تخفیف مجازات محکومان از رهبر معظم انقلاب و موافقت رهبری با آن شایسته‌ی تقدیر و تحسین است. آقای رئیسی متشکریم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفته شده باکویی مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور از وی خواسته است تا وفق ماده ۵۱۴ قانون مجازات اسلامی، صادقی را به اتهام توهین و تمسخر رهبری و همچنین هتک حیثیت دانشگاه تربیت‌ مدرس، مورد پیگرد قرار دهد.صادقی پیش از این اقدام معدودی افراد در قم را برای توسل به زور جهت باز کردن درهای حرم حضرت معصومه(س)، که به علت پیشگیری از شیوع کرونا بسته شده بودند، مصداق آتش به اختیاری دا

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفته شده باکویی مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور از وی خواسته است تا وفق ماده ۵۱۴ قانون مجازات اسلامی، صادقی را به اتهام توهین و تمسخر رهبری و همچنین هتک حیثیت دانشگاه تربیت‌ مدرس، مورد پیگرد قرار دهد.

    صادقی پیش از این اقدام معدودی افراد در قم را برای توسل به زور جهت باز کردن درهای حرم حضرت معصومه(س)، که به علت پیشگیری از شیوع کرونا بسته شده بودند، مصداق آتش به اختیاری دانسته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا