خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های دلار و سکه در آخرین روز کاری سال

ایسنا نوشت: امروز (28 اسفند) به عنوان آخرین روز کاری 1398 قیمت‌ها در بازار ارز و سکه کاهشی بود.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) همچون دیروز شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین سکه تمام طرح قدیم تغییری نداشته و پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت نیم‌سکه نیز سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده و هر قطعه سکه یک گرمی نیز ۹۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که این دو نوع سکه نیز قیمت‌شان ثابت مانده است.

اما ربع سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۰۰ تومان گران شده و ۶۰۱ هزار تومان در طلافروشی‌ها معامله می‌شود.

در بازارهای جهانی نیز آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۵۰۱ دلار ثبت شده است.

در بازار ارز امروز قیمت‌ها نسبت به روز گذشته با کاهش قابل توجهی همراه بود و به قیمت خرید آن نزدیک شد، به گونه‌ای که قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

همچنین این صرافی‌ها هر یورو را ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان خریدند و با نرخ ۱۶ هزار و و ۹۰۰ تومان فروختند.

از سوی دیگر بانک‌ها هر دلار آمریکا را تا ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان و هر یورو را تا ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان برای خرید قیمت‌گذاری کردند.

قیمت ارز مسافرتی هم تا سقف ۱۰۰۰ یورو در بانک‌های عامل، ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان با احتساب کارمزد بانکی است که کماکان از بازار آزاد قیمت بالاتری دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا