خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دم خروس: «بگویید اینها انگلیسی هستند»

به گزارش انصاف نیوز، «مصطفی مسجدی آرانی»، روزنامه نگار در میالوژی نوشت:
الف) حسین باستانی، تحلیلگر مسایل ایران، روز 27 بهمن در سایت بی بی فارسی، مطلبی با عنوان احتمال حذف یزدی، جنتی و مصباح از خبرگان با 40 درصد از آرای روحانی در 1392 منتشر می‌کند. نویسنده مدعی است که در آن مطلب به دنبال این است که ببینید «تحقق چنین هدفی، فارغ از ارزش گذاری در مورد “خوب” یا “بد” بودن آن، و گذشته از اینکه به لحاظ سیاسی هم ممکن باشد یا نه، به لحاظ ریاضی تا چه حد ممکن است؟»

ب) صبح روز 29 بهمن ماه، حسین شریعتمداری، مدیرمسوول روزنامه ی کیهان، در سرمقاله ی این روزنامه می‌نویسد: «این روزها شبکه ی فارسی‌زبان بی.بی.سی که تحت نظارت و مدیریت مستقیم وزارت خارجه و سرویس اطلاعات خارجی انگلیس – MI6 – اداره می‌شود، با جدیت! از مردم ایران می‌خواهد که در انتخابات خبرگان رهبری به لیست مورد حمایت آقای هاشمی رفسنجانی رأی بدهند و تاکید می‌کند که نباید به شخصیت‌های انقلابی، مخصوصا حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی بدهند!»

ج) همان روز، پرویز امینی، جامعه شناس، با سایت نسیم آنلاین مصاحبه می‌کند و می گوید: «بی بی سی با ترغیب مردم تهران به رای دادن به فهرست هاشمی، این فهرست را فهرستی انگلیسی پسند معرفی کرده است»

د) روز گذشته، مهدی محمدی، کارشناس مسایل سیاسی و سرمقاله نویس روزنامه ی وطن امروز در کانالش می نویسد: «اصولگرایان برای معرفی ماهیت حریفان خود به مردم اکنون کاری بسیار سهل در پیش دارند؛ فقط کافی است بگویند: اینها انگلیسی هستند!»

ه) تیتر یک و زیرتیتر امروز روزنامه ی وطن امروز این است: «ضد انگلیسی ها! چرا انگلیسی‌ها مخالف آیات احمد جنتی، محمد یزدی و مصباح یزدی هستند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. متاسفانه نزدیک انتخابات که میشه بازار انگ زدن داغ میشه و اخلاق اسلامی !مدعیان گل میکنه …اما مردم انگلیسی بودن و نبودن را از رفتار آقایانی تشخیص می دهند که برای معالجه آپاندیسشون میرن لندن و برای مریضای سرطانی انها را حواله می کنند به مراکز مذهبی

  2. سعی کنید مستدل بگویید تادرذهن خوانند اثرگذار باشد و ماندگار، نه اینکه ادبیات کیهانی و صداوسیمایی داشته باشید، به سفارش قرآن کریم قول سدید داشته باشید

  3. تحلیل دیگه هم میشه کرد.انگلیس زیرکه از دوستش که مستقیم حمایت نمیکنه چون میدونه مردم بر عکس نظرات اونا عمل میکنن.پس برعلیه دوستش حرف میزنه و از دشمنش حمایت میکنه.

  4. دوست عزیز حمایت به این صراحت دقیقابه منظور پاس گلی هست که انگلیسیها به همتیمیهایشان می دهند نه حمایت از لیست هاشمی

  5. خدا خيرت بده انصاف نيوز ، تحليل بساير متينى بود تورو خدا سعى كنيد همين مقاله در ديگر رسانه هاى اصلاح طلب منتشر شود در ضمن رقيب با همين مطلب درغ گرد و خاك بسيارى بپا كرده سخنان احمد خاتمى را بخوانيد، خيلى چیز به اصلاح طلبان تاخته. شرائط حاكم بر انتخابات هوشيارى شما عزيزان را ميطلبد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا