خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حزب الله مشهد موافق یا مخالف بستن حرم؟

حسین آذری از مداحان مشهد که در جمع معترضان به بستن حرم امام رضا در مشهد سخنرانی کرد، آیا از عناصر اصلی انصار حزب الله مشهد است یا آن طور که اصولگرایان گفته‌اند، «جریان شیرازی» یا «شیعه‌ی انگلیسی»؟

به گزارش انصاف نیوز، پس از تجمعاتی در قم و مشهد در اعتراض به بسته شدن حرم‌های حضرت معصومه و امام رضا برای جلوگیری از شیوع کرونا، بخشی از اصولگرایان این تجمعات را وابستگان یا حامیان آیت الله صادق شیرازی خواندند، کسی که درباره‌ی او از تعابیر تندی از جمله «شیعه‌ی انگلیسی» استفاده می‌کنند.

اما چهره‌ی اصلی سخنرانی در مشهد در مقابل حرم امام رضا که به شکسته شدن موانع ورود به حرم منجر شد، حسین آذری بود که فردای انتشار فیلم‌های سخنرانی‌اش، در کلیپی که از خود منتشر کرد، مدعی شد می‌خواسته وابستگان به جریان شیرازی را افشا کند و همراه آنها نبوده است.

وحید اشتری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در توییتی درباره‌ی فیلمی از معترضان به بستن حرم امام رضا در مشهد، نوشته بود: «کت و شلواری میدان‌دار، حسین آذری مداح هیات المهدی و هیات حسین جان انصار حزب الله است. شیخ‌ها هم حسین‌زاده و ایلخانی منبری‌های معروف حزب اللهی‌اند. فاکتور کردن همه چیز به اسم شیرازی‌ها دردی را دوا نمی‌کند. انحراف فهم شیعی از اهل بیت را باید نقد کرد».

اما او فردای آن در توییتی دیگر نوشت: «بچه‌های انصار حزب الله می‌گویند آقای حسین آذری مداح ثابت‌شان نیست و گذری آنجا می‌رود و می‌خواند. معتقدند این توئیت باعث شده با آقای آذری و مخالفان بسته شدن حرم یک کاسه شوند در حالیکه ۲ بار اطلاعیه رسمی داده‌اند و از بستن حرم حمایت کرده‌اند. از من خواستند این توضیحات را منتشر کنم».

این در حالی است که گزارش‌ها و عکس‌هایی از حسین آذری در کنار حمید استاد، لیدر حزب الله مشهد موجود است که نزدیکی آذری به این جریان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا