خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه مجمع ایثارگران خطاب به مردم

مجمع ایثارگران با صدور بیانیه‌ای خطاب به مردم ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۹۹ به همه ملت ایران و ایثارگران تاکید کرد: ما چاره ای برای درمان نداریم مگر این که همه باهم، با اتحاد و هماهنگی هرچه بیشتر همه نهادها با مردم، در خانه بمانیم و خود قرنطینگی را جدی بگیریم.

به گزارش ایسنا، حزب مجمع ایثارگران در آستانه آغاز سال ۱۳۹۹ بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

《به نام خدای گواهان و راستگویان

در این بهار خاموش و طوفان کرونا در جهان، سرزمین ایران با سین سلامتی پشت درهای قرنطینه ی خانگی چشم به راه رفتن این میهمان ناخوانده است؛ کرونا جای همه را برایمان پر کرده است؛

سلام ایثارگران به ملت خسته اما صبور

به مردمانی نجیب، شریف و اصیل

سلام به همه ی ایرانیان

سلام به ایثارگران که پشتوانه ی اجتماعی و انرژی متراکم آزادی مدنی بوده اند و دشوارترین مبارزات سیاسی را بر دوش کشیده اند و بیشترین تاوان را در تاریخ انقلاب و استقلال کشور پرداخت کرده اند.

یاد کنیم در آغاز سال تازه از شهدای انقلاب و دفاع مقدس؛ از نامداران و ماندگاران ملیت و اسلامیت؛ از همه کشته شدگان از ٨٨ تا آبان؛ از سردار سلیمانی تا مسافران هواپیمای افتاده بر خاک؛ از این همه هم وطن که به درد بی درمان غریبه ای به نام کرونا در غربت می روند؛ از همه عزیزان ایثارگر که هستند تا شاهد باشند…

و ما هنوز مانده ایم؛ ما را به سخت جانی خود این گمان نبود… ما که مردان جنگ بودیم چرا کمرمان امروز خمیده است؟!

• حزب ایثارگران یک بار دیگر ضمن پیمان مجدد با مردم بزرگوار و قهرمان ایران اسلامی که در سخت ترین شرایط و بحران و تحریم همراه و هم دل بوده اند و «ایران» را رها نکرده اند، عهد و پیمان می بندد و اعلام می نماید:

۱- سپاس و سر ارادت بر آستان خانواده درمانی کشور که نماد ایثارگری شهادت طلبانه جوانمردان رزم دیروز است؛ امروز کادر درمانی، جامعه پزشکی، پرستاری و بیمارستانی کشور در میدان جنگی مدرن برای آفرینش شادی، تزریق نور و پاشیدن جوانه ی امید در زمین زندگی پیروزمندانه، زیر بار فشار و آتش سوزان این ویروس ایستادگی، بردباری، شکیبایی و ایثار را به جامعه تقدیم می کند و با اقتدار بر مدار درمان بیماران ایستاده است. هنر این پرچمداران برتری علم و عقل رسیدن به جهانی سالم است؛ پیامبران نورانی مجهز به دانش و تعهد؛ ما نیز تأکید می کنیم که تبعیت و اعتماد به فضای فوق تخصصی، کنترل بحران را به دنبال خواهد داشت.

۲- کرونا آینه ی تمام نمای یک اتفاق است. عدم کنترل به موقع فاجعه کرونای کشور، روش های ناهماهنگ و تکراری قطعا به صلاح نیست چرا که تقویت دفاع ملی صرفا تقویت تجهیزات نظامی و انرژی هسته ای نیست؛ ما در مقابله با حوادث ملی نیازمند بازسازی سیستمی هستیم.
در این روزها، متأسفانه احساس عدم وجود یک سیستم مقتدر، حکیمانه و باتدبیر در مدیریت افکار عمومی به چشم می آید چرا که تشتت موضع گیری، ضد و نقیض ها، کتمان و آمار مشوش، عدم اطلاع رسانی به جا، نداشتن قاطعیت در اعمال دستورات و مصوبات، درگیری و ترس برخی مدیران در رویارویی با بیماری، عدم اعمال محدودیت تردد و قرنطینه، تردید در جدیت تعطیلی ادارات و تغییر بی حساب و آنی تصمیم گیری ها کشور را اسیر بحران افزون و روانی خواهد کرد و زمین گیر شدن نظام را در پی خواهد داشت.

۳- امید و آرزوی سربلندی برای ایران امروز در عصر کرونا و همه مبتلایان؛
درخواست عفو عمومی برای همه زندانیان بی گناه سیاسی با برچسب جرم های امنیتی؛
پیام ما روشن است! شکستن حصر و فرو ریختن دیوار ممنوعه ی نامرئی سید محمد خاتمی.

۴- ایثارگران پیش و پس از انقلاب ایستاده اند؛ انقلاب متعلق به همه است و ما در کنار همه ی ایرانیان اعلام می کنیم که:
مردمان جهان، مردمان کرونازده، ما ایرانی هستیم و با شما هم دردیم.

۵- ضروری است تا دولت از اقشار محروم حمایت کند؛ تدبیر و تزریق امید دوباره و برخورد جدی با زورگویی و دیکتاتوری مخفی عده ای خودسر که خود را ولی نعمت مردم و کفیل خلق می دانند قطعا باید در الویت باشد.

٦- نتیجه انتخابات با کاهش مشارکت و تداخل با ماجرای کرونا یک زنگ خطر است تا بدانیم که راهی برای عبور از تنگنا و بحران جز تمکین به قانون و بازگشت به خواسته های ملت در سایه ی مشارکت واقعی مردم وجود ندارد. ما حق نداریم مردم را نادیده بگیریم و فرصت ها را هدر دهیم؛ این جریان مجالی دوباره است در جهت شکستن انسداد ساختار توسعه سیاسی کشور، شکستن انواع انسداد توسعه اجتماعی، شکستن دیوار بی اعتمادی و شکستن هیکل بی قواره ی دروغ و فساد؛ پس لحظه ای درنگ نکنیم.
٧- مافیای جریان انحرافی نفوذی کج اندیش باید خودمحوری و سلطه را تمام کند! باید تمام شود؛
ما از کرونا نمی ترسیم! اما قطعا نمی توان با جاهل مقدس نما سازش نمود؛
ما چاره ای برای درمان نداریم مگر این که همه باهم، با اتحاد و هماهنگی هرچه بیشتر همه نهادها با مردم، در خانه بمانیم و خود قرنطینگی را جدی بگیریم؛ ما باید باهم باشیم؛ همه ی احزاب برای هم اندیشی جهت برون رفت از بحران فعلی در تمام حوزه ها دست یاری به هم دهیم؛ تأخیر و پنهان کاری راه نیست! بیراهه است پس با هم صادقانه گفتگو کنیم.

– جانبازان ما هم این روزها رفتند مثل همه ی آن ها که بی صدا رفتند… جای خالی را با اعتقاد و اعتماد به بهار جان پر کنیم؛
ما سال هاست چشم به راهیم؛
دعا و نیایش، فصل مشترک ما
انتظار، بهترین حال ما؛

ای دیگرگون کننده ی عشق و عقل
ای تدبیر کننده ی جسم و جان
ای گرداننده ی دیروز، امروز، فردا
ما منتظریم؛
روزی تو خواهی آمد…
ایثارگران در کنار مردمان سال نو را آغاز می کنند؛
مردمان ما همه ایثارگران این سرزمین کهن بوده و هستند؛

حزب مجمع ایثارگران
ایران ۱۳۹۹》

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا