خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وقت محاکمه آمران حمله به مطهری رسید

وکیل‌مدافع علی مطهری از دعوت موکلش به دادگاه نظامی شیراز در تاریخ 11 شهریور ماه خبر داد.

مصطفی ترک همدانی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با صدور کیفرخواست برای 5 نفر از متهمان دستوردهنده اخلال در نظم فرودگاه شیراز در اتفاق اسفند ماه سال 93 که منجر به توهین و حمله به موکلم  و تخریب تاکسی حامل وی شد، پرونده برای رسیدگی به شعبه یک دادگاه نظامی یک شیراز ارجاع شده است.

وی افزود: وقت رسیدگی به پرونده 11 شهریور است و  موکلم نیز برای حضور در جلسه دادگاه دعوت شده است.

به گزارش ایسنا، ترک همدانی وکیل علی مطهری اول تیرماه سال جاری در گفت‌وگو با ایسنا از صدور کیفرخواست برای آمران حمله به علی مطهری در شیراز خبر داد.

وی افزود: با قاطعیت دادستان نظامی استان فارس، آمران حمله به علی مطهری شناسایی، تفهیم اتهام و پس از اخذ تامین از متهمین، کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه نظامی ارسال شد. در مدت پیگیری پرونده، دفعاتی با دادستان نیروهای مسلح استان فارس ملاقات داشتم و شاهد بودم ایشان با صدور دستورات مناسب در جهت برخورد با قانون شکنان اقدام می کنند.

پیش از این ترک همدانی به ایسنا گفته بود: پس از آنکه دادسرای نظامی شیراز خود را صالح رسیدگی به پرونده متهمان آمران حمله به علی مطهری ندانست، این پرونده برای رسیدگی به دادسرای انقلاب شیراز فرستاده شد و دادسرای عمومی و انقلاب شیراز نیز با توجه به اینکه هویت تمامی متهمان نظامی بود، خود را شایسته به رسیدگی ندانست و پرونده را برای تعیین تکلیف به دیوان عالی کشور ارسال کرده بود.

وی افزود: این پرونده در شعبه یازدهم دیوان عالی کشور مطرح رسیدگی بود که قضات دیوان عالی نظرشان را اعلام کردند و نظر قضات این دیوان به صالح دانستن دادسرای نظامی شیراز در رسیدگی به پرونده حمله به علی مطهری است؛ زیرا متهمان این پرونده، همگی نظامی بودند.

ترک‌همدانی خاطرنشان کرد: در نهایت دیوان عالی کشور این پرونده را برای رسیدگی به دادسرای نظامی شیراز ارسال کرد. اخیرا مطلع شدم که شعبه چهارم بازپرسی دادسرای نظامی شیراز برای رسیدگی به این پرونده تعیین شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. امران تهران نشين هم شامل ميشوند يا نه؟قطعا انها تو شيراز نميتوانستند سر خود دستور دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا