خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ده پیشنهاد به دولتمردان درباره‌ی کرونا

مهدی اسفندیار، کارشناس مجری رادیو سلامت و دبیر سرویس سلامت و رفاه اجتماعی روزنامه صدای ملت در یادداشتی تلگرامی ده پیشنهاد به دولتمردان درباره‌ی کرونا داده است که می‌خوانید:

همانطور که وضع عوارض بر کالاهای مضر و رفتارهای پر خطر امری منطقی است، من اگر جای مسئولان دولت بودم، در تعطیلات عید و تا پایان ۱۵ فروردین

۱_ عوارض بزرگراه ها را ده برابر می کردم و آن را به بیمه های درمانی اختصاص می دادم.

۲_ تردد خودروهای غیربومی را در شهرهای مقصد مشمول عوارض روزانه می کردم و درآمد آن را به بیمه های درمانی اختصاص می دادم

۳_ پذیرش بیماران کرونایی در استان های مقصد را برای غیربومی ها با فرانشیز ۵۰ درصد به جای ده درصد قرار می دادم تا افراد غیربومی در هزینه های درمانی خود مشارکت کنند.

۴_ پذیرش مجروحین تصادفات جاده ای را فعلا با مقررات ۲۰ درصد فرانشیز قرار می دادم.

۵_ نرخ جریمه های رانندگی را برای غیر بومیان ۳ برابر افزایش می دادم و درامد حاصله را به بیمه های درمانی همان استان اختصاص می دادم.

۶_در این ایام ۱۶ روز برای شماره های همراه غیر بومی قطعا فرانشیز جا به جایی و وضع می کردم و درآمد آن را به بیمه های درمانب همان استان و صرفا برای کرونا اختصاص می دادم.

۷_بنزین را در ۱۵ روز عید آزاد می کردم و سهمیه اختصاص نمی دادم

۸_هزینه ی اینترنت خانگی را ۵۰ درصد کاهش می دادم و حتی جوایزی ارزنده ای برای کاربران قرار می دادم

۹_برای خانواده هایی که هیچ یک از اعضای آنها به کرونا مبتلا “نشوند” جوایزی به عنوان قرعه کشی ملی در نظر میگرفتم و در خرداد ماه سال آینده مورد تقدیر قرار می دادم.

۱۰_ به صد نفر از مبتکران ملی که در تولید مایحتاج و ارائه خدمت نوین درمانی و فعالیت فرهنگی موثر در مبارزه با کرونا دخالت داشته اند، جوایز صد میلیون تدمانی پرداخت می کردم‌.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. کاملا موافقم .
    ما یک خانواده ی هفت نفره هستیم ، از سوم یا چهارم اسفند فقط برای خرید ، اونهم خرید مایحتاج ضروری از خانه تا سوپر و نانوائی خارج شده ایم .
    حتی دخترم در منزل نان هم پخته است ، تو را به خدا در خانه بمانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا