خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح درباره‌ی فرار زندانیان از زندان خرم آباد

اطلاعیه روابط عمومی اداره کل زندان های استان لرستان در خصوص فرار تعدادی از زندانیان را به نقل از مرکز رسانه قوقه قضائیه می‌خوانید:

در پی فرار تعدادی از زندانیان از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد روابط عمومی اداره کل زندان های استان لرستان اطلاعیه ای بدین شرح صادر نمود:

بعد از ظهر روز ۹۸/۱۲/۲۹ در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندانیان خرم آباد که ویژه نگهداری زندانیان جرائم سبک می باشد و به همین لحاظ این مرکز از سطح حفاظتی معمولی برخوردار است، تعدادی معدودی از زندانیان در زمانی که ماموران مشغول سرشماری و کنترل افراد بوده و در تطبیق و تشخیص شرایط واجدین عفو اعلام شده بودند از غفلت ماموران سوء استفاده نموده و از محل اردوگاه متواری شدند.

این در حال است که اردوگاه مذکور دارای حدود ۲۰۰ نفر زندانی می باشد و اکثریت قریب به اتفاق زندانیان به اختیار خود همچنان در محل اردوگاه حضور دارند.
لازم به ذکر است زندانیان متواری دارای جرائم سبک و با محکومیت های یکساله بوده اند و در بین آنان هیچ زندانی خطرناکی وجود ندارد.

همچنین پس از وقوع این حادثه، بلافاصله مقامات و عوامل قضایی، انتظامی، امنیتی و اجرایی ذیربط در استان در محل حضور یافته و اقدامات لازم برای دستگیری زندانیان متواری در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام می باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا