خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«انتخابات مجلس، رفراندوم برای تایید برجام است»

علی توسطی، رییس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی و صنعتی در گفتگو با ایلنا گفت:

– در خصوص لزوم شرکت در انتخابات گفت: انتخابات مجلس یکی از تاثیر گذارترین حضور مردم در صحنه‌های سیاسی کشور است و همه باید در پای صندوق های رای حضور داشته باشند.

– تفکر اصلاح طلبی در ایران سابقه 100 ساله دارد و اگر در یک قرن گذشته این تفکر اثر بخشی خود را در زمینه های اجتماعی فرهنگی و خصوصا اقتصادی گذاشته بود و با اصول پیش می رفت اکنون وضعیت کشور به گونه ای دیگر بود.

– این را باید قبول کنیم که برای رسیدن به وضعیت بهتر، اصلاحات جزئی لاینفک است و برای تغیرات اجتماعی و اقتصادی باید این راه را در پیش گرفت هر چند تغییرات با تفکر تند و بسته حاصل نمی شود.

– اکنون پس از برجام دنیا چشم به این انتخابات دارد زیرا به دنبال این است که ببیند برجام در منظر مردم ایران چگونه بوده است. این انتخابات یک رفراندوم و کسب نظر عمومی در رابطه با رویکرد دولت در خصوص برجام است و اینکه آیا مردم از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها حمایت می کنند یا نظر آنها به آن منفی است.

– من به عنوان رئیس این اتحادیه و از منظر جایگاه حقوقی که دارم تمام هم صنفان خود را برای حضور در این انتخابات دعوت می کنم و از انتظار دارم که با چشمانی باز و با توجه به آینده اقتصادی کشور و سرنوشت سیاسی میهن تصمیم بگیرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا