خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار خوزستان: در یکی دو روز آینده تصمیمات سخت‌تری اتخاذ می‌شود

استاندار خوزستان با بیان این که «باید از تجمع و حضور مردم در اجتماعات جلوگیری شود» گفت: در یکی دو روز آینده تصمیمات سخت‌تری نیز اتخاذ خواهد شد.

به گزارش ایسنا غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از ایستگاه ایست بازرسی خیرآباد (محور مواصلاتی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به خیرآباد بهبهان) که امروز (۲ فروردین‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: به شهرستان‌ها دستور داده‌ام که کنترل سختگیرانه‌ای داشته باشند و از تجمع و حضور مردم در اجتماعات جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: رفت و آمدها باید به حداقل برسد و در یکی دو روز آینده تصمیمات سخت‌تری نیز اتخاذ خواهد شد.

استاندار خوزستان با اشاره به خاموشی و تعطیلی پارک‌ها، گفت: هیچ تمهیداتی برای پذیرش مسافران نوروزی نداریم و هتل‌ها، مهمان‌سراها و محل‌های اسکان که هر سال پذیرای مهمان نوروزی بودند، امسال برای اسکان پیش‌بینی نشده‌اند.

شریعتی ادامه داد: با وجود اینکه ما خوزستانی‌ها مهمان‌نواز هستیم اما امسال برای سلامت مردم، از پذیرش مهمانان نوروزی در خوزستان معذوریم.

وی بیان کرد: فعلا وضعیت خوزستان پایدار است اما در بیماری‌های مسری وضعیت پایدار همیشه شکننده است و اگر غفلتی شود یک نفر می‌تواند ۲۰ نفر را به سادگی آلوده کند بنابراین باید مراقبت‌ها انجام شود تا وضعیت از کنترل خارج نشود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با تصمیمات اتخاذشده و تصمیماتی که می‌گیریم، برای پایداری وضعیت تلاش می‌شود ولی ما نقش پشتیبان را ایفا می‌کنیم و اصل، مردم هستند. اگر مردم همکاری کنند ما می‌توانیم موفق شویم که امیدواریم با همکاری مردم، شرایط خوزستان پایدارتر شود و از این وضعیت خارج شویم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا