خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی فرمانده ناجا به وزیر بهداشت

سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت، از تلاش دلسوزانه، بی دریغ و خستگی ناپذیر دکتر نمکی و همکارانش در بخش سلامت و درمان تشکر و تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن پیام حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سعید نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و  رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

سلام علیکم

با احترام ضمن آرزوی ریشه کنی  بیماری کرونا و بهبود حال تمامی مبتلایان و بیماران،  فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی 1399 را به جناب عالی و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

فرصت را مغتنم شمرده و به نوبه خود از تلاش های دلسوزانه، بی دریغ و خستگی ناپذیر شما  و آحاد همکاران سختکوش تان  در بخش سلامت و درمان کشور تقدیر و تشکر نموده و بدین وسیله  آمادگی کامل نیروی انتظامی برای همکاری با آن وزارتخانه و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را همانگونه که تا به امروز نیز در حد وسع  و امکانات موجود به منظور جلوگیری از توسعه بیماری در کشور  و ریشه کنی آن تلاش نموده،  مجددا اعلام نمایم.

امید که ان شاء الله با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای  (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره  سرافراز و موفق بوده و سال جدید، سالی پر برکت، همراه با سلامتی، عافیت، شادکامی و پیروزی در تمامی عرصه ها برای جنابعالی و آحاد ملت بزرگ ایران عزیز  اسلامی باشد.”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا