خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واعظی: روحانی تا آخر پای قول‌هایش به مردم ایستاده

محمود واعظی حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس‌جمهور روحانی در سفرهای استانی را موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه‌ها و یاوه‌گویی‌های برخی قدرتمندان علیه ملت و کشور ایران دانست و گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند به دولت، حکومت و نظامی که از حمایت مردم برخوردار است، آسیبی برساند.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور عصر دوشنبه در جلسه‌ای با فعالان سیاسی و تشکل‌های مردم‌نهاد استان سمنان، اظهار کرد: در استان سمنان و شهرستان شاهرود که میزبان رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید خواهد بود نیز همه باید با همفکری و وحدت دست به دست هم بدهیم تا حضور مردم در کنار مسئولان، پیام قوی منطقه‌ای و بین‌المللی در راستای تثبیت و اقتدار نظام به ارمغان داشته باشد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی در دوران انتخابات باید پس از پایان انتخابات به اتمام برسد و همه در راستای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند، خاطرنشان کرد: دولت به آحاد مردم، گروه‌ها و جریان‌های فکری تعلق داشته و ما باید صدای همگان را بشنویم، اما در مدیریت‌های اصلی باید کسانی را برگزینیم که مشی و نگرش دولت که نظر اکثریت مردم است را قبول داشته و در راستای اهداف آن تلاش کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: باید مدیران و مسئولان کشور براساس شایستگی‌ها و توانمندی‌ها انتخاب شوند و نباید به کارگزاران نظام و دلسوزانی که آمادگی دارند تجربیات و توانمندی‌های خود را برای پیشرفت کشور به میدان بیاورند، برچسب‌های گوناگون زده شود.

واعظی با اشاره به وعده‌های رئیس‌جمهور به مردم در دوران انتخابات، اظهار کرد: دکتر روحانی همواره نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم تأکید داشته و هرگز از وعده‌های خود به مردم عقب‌نشینی نکرده و تا آخر پای قول‌های خود به مردم ایستاده است.

وی تأکید کرد: همه مسئولان و اعضای دولت متعلق به ملت ایران هستند و به خدمت خود به این ملت افتخار می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اختلافات سیاسی هرگز نباید در خدمت رسانی به مردم خللی ایجاد کند، گفت: دولت تدبیر و امید در خدمت‌رسانی به مردم هیچ خط و مرزی را نمی‌شناسد و معتقدیم همه کسانی که در سراسر کشور به گونه‌ای اعضای دولت به شمار می‌روند باید به وظیفه خود در راستای خدمت به مردم عمل کرده و در این مسیر تلاش کنند.

واعظی با اشاره به شرایط کشور پیش از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید، افزود: کشور پیش از دولت یازدهم با رشد منفی و تورم بالا روبرو بود و دولت یازدهم تلاش خوبی در مهار تورم و افزایش رشد، به انجام رساند و توانست بیش از دو سال تورم را کنترل کند. اکنون نیز سیاست و رویکرد دولت در زمینه مسائل اقتصادی تغییر نکرده است و ما باید تلاش کنیم تا از فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دولت همواره از نقد دلسوزانه استقبال کرده و حاضر به شنیدن نقد است، گفت: متأسفانه در برخی موارد انتقاد از دولت جای خود را به تخریب و توهین می‌دهد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: دولت نسبت به مشکلات و مسایل استان سمنان به خوبی آگاه است و نسبت به رفع این مشکلات اهتمام و جدیت دارد.

پیش از سخنان واعظی چند نفر از فعالان سیاسی و نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد استان سمنان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان پرداختند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یادم نمیاد ایشون قول تورم 200 درصدی به مردم و از جمله من که خیلی متاسفانه به ایشون رأی دادم، داده باشند، آقای واعظی !

  2. یه کاری کردی مای به احمدی نژاد رای نداده بگیم صد رحمت به محمود. روی همه رو سفید کردی. ماشا ا….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا