خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با واگذارکنندگان منازل مبله به مسافران برخورد می‌شود»

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: با واگذار کنندگان منازل مبله به مسافران برخورد جدی می‌شود و این منازل پلمپ خواهد شد.

به گزارش سایت پلیس فارس حیدر آسیابی در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی(ع) پلیس فارس، با بیان اینکه بیش از 99 درصد خودروهایی که وارد فارس می‌شود متعلق به ساکنان این استان است، گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، همه ورودی‌ها کنترل می‌شود و در صورتی که فردی علائم بیماری کووید 19 را داشته باشند بازگردانده یا قرنطینه خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از انتقال ویروسا کرونا، نیروی انتظامی و شهرداری از برپایی هرگونه چادر مسافرتی در اقصی نقاط استان فارس جلوگیری و با کسانی که بخواهند تمرد کنند برخورد قانونی می‌کند.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی ما در زمینه مقابله با ویروس کرونا، تامین سلامت شهروندان است تا انشاءالله بتوانیم با جدیت این بیماری را ریشه کن کنیم و شاهد جامعه‌ای پرنشاط و سالم باشیم.

قاضی آسیابی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارایه هرگونه خدماتی در مهمان پذیرها، هتل‌ها، مناطق گردشگری، پارک‌ها و … ممنوع است، از هموطنان درخواست کرد به هیچ وجه استان فارس را برای سفر انتخاب نکنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس تاکید کرد: با واگذار کنندگان منازل مبله به مسافران برخورد جدی می‌شود و این منازل پلمپ خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا