خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فضای سبز نباید به هیچ عنوان تغییر کاربری پیدا کند

 استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه فضای سبز تغییر کاربری نشود، گفت: متولیان در استانداری و شهرداری ها باید به این امر توجه داشته باشند.

اسدالله عباسی در کارگروه هوای پاک استان گیلان، با انتقاد از عدم حضور نماینده شهرداری رشت در این جلسه برای ارائه گزارش اظهار کرد: جلسات هوای پاک و نظیر این جلسات که با سلامت مردم ارتباط دارد، آنقدر مهم است که شخصا حضور پیدا می کنم.

وی با بیان اینکه مسائل رشت مربوط به اینک یا سه ماه و چند سال اخیر نیست، افزود: طی چند سال اخیر آنچه از شهرداری و شورای شهر مشاهده می شود حاکی از رفتارها و مسائلی است که البته فعلا سکوت کرده‌ام.

استاندار گیلان ادامه داد: شهرداری رشت به عنوان متولی شهری که کلانشهر است، درخصوص اجرای فضای سبز، عدم تغییر کاربری فضای سبز شهری، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، اسقاط تاکسی های فرسوده، توسعه مسیر دوچرخه رانی و راه اندازی ایستگاه لحظه ای هوا و سنجش آلودگی، قرار بود گزارش ارائه کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه همه دستگاه های متولی باید اهمیت این جلسات را بدانند، اظهار کرد: هدف از برگزاری اینگونه جلسات آشنایی و ابلاغ مسئولیت مدیران است تا وظیفه خود را دریافت کنند و در جلسه بعد گام هایی را که برداشته اند، ارائه دهند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فضای سبز تغییر کاربری نشود، گفت: متولیان در استانداری و شهرداری ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

عباسی، با بیان اینکه ارزیابی مدیران در راستای اجرای قانون هوای پاک مدنظر خواهد بود، گفت: سلامت مردم برای ما اهمیت دارد و همه باید به این مهم توجه داشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا