خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت اعضای لیست یاران اعتدال و امید از مردم برای 7 اسفند

روابط عمومی ستاد مردمی لیست یاران اعتدال و امید در اطلاعیه ای از عموم مردم و طیف های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز جمعه هفتم اسفند دعوت کرد.

به گزارش انصاف نیوز، در این اطلاعیه تاکید شده است: حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت بنیان های مردم سالاری در کشور است و نتایج آن تشکیل مجلسی توانمند برای آینده بهتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این روابط عمومی همچنین در اطلاعیه ای دیگر، ضمن دعوت از عموم مردم و طیف های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای حضور حداکثری در انتخابات، از رسانه ها و خبرنگاران درخواست شده در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: رسانه ها به عنوان چشمان بیدار جامعه و رسولان آگاهی بخش، تاثیر مهمی در تقویت شور و شعور انتخاباتی دارند که نمی توان این نقش را نادیده گرفت با این حال و با وجود برخی بد اخلاقی های سیاسی – انتخاباتی، از رسانه ها درخواست داریم ضمن تبلیغ طیف ها و گروه های مدنظر و مورد علاقه خود، از تخریب رقیب و بداخلاقی های سیاسی که در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز نیست، پرهیز کنند تا در فضایی اخلاقی، آرام و بانشاط، انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم و برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ انقلاب به جا بگذاریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا