خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پوستر / «من روحانی هستم 2» در جشنواره فجر؟

روزنامه ی سینمایی بانی‌فیلم روز یک‌شنبه 9 آذرماه از معرفی فیلم سیاسی «من روحانی هستم 2» به دبیرخانه ی جشنواره ی فیلم فجر خبر داد.
به گزارش انصاف‌نیوز، زمستان 92 گروه چند رسانه‌ای شفق یک مستند سیاسی را با عنوان «من روحانی هستم» در اینترنت منتشر کرد که با واکنش‌های مختلفی مواجه شد. این فیلم با برداشتی گزینشی که به نقد سیاست خارجی دولت تدبیر و امید و همچنین سوابق دکتر حسن روحانی در زمان دفاع مقدس می‌پردازد، ماجرای «مک فارلین» را نیز دوباره در محافل سیاسی مطرح کرد و مورد توجه چهره‌ها و رسانه‌های منتقد دولت قرار گرفت.
با آن که تاکنون بسیاری از مسوولان و صاحبنظران حامی دولت نسبت به این فیلم واکنش منفی نشان داده‌اند، اما در این میان «فرورتیش رضوانیه»، نویسنده و روزنامه‌نگار در اردیبهشت‌ماه 93 اعلام کرد که در پاسخ به مستند «من روحانی هستم»، فیلم دیگری با عنوان «من روحانی هستم 2» را ساخته است.
این فیلم در ماه‌های گذشته برای برخی چهره‌ها اکران شده و همچنین پیشتر «محمدباقر نوبخت»، سخنگوی دولت و «مرضیه افخم»، سخنگوی وزارت امورخارجه نیز ساخته شدن آن را تایید کرده بودند.
مستند خبرساز «من روحانی هستم» کارگردان مشخصی ندارد، اما گروه چند رسانه‌ای شفق بارها در برابر خبر ساخته شدن فیلم «من روحانی هستم 2» موضع گرفته است.
بر اساس آخرین خبرها، اکنون «من روحانی هستم 2» به سی و سومین جشنواره فیلم فجر معرفی شده، اما این فیلم هنوز برای بازبینی به دبیرخانه ی جشنواره نرسیده است.
فرورتیش رضوانیه، به تازگی و در جریان برگزاری مذاکرات هسته‌ای اخیر وین، یک ویدئوی طنز 25 ثانیه‌ای با موضوع دیدار «باراک اوباما» و «محمد جواد ظریف» در یوتیوب منتشر کرد که تاکنون در شبکه‌های اجتماعی چندین هزار بازدیدکننده داشته است.
این نویسنده تاکنون به جزئیات فیلم «من روحانی هستم 2» و همچنین به نام دیگر عوامل سازنده ی آن اشاره‌ای نکرده، اما تنها تاکید داشته که فیلم را برای افکار عمومی نساخته و تمایلی به اکران آن ندارد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا